معاملاتی که ماه ها پیش بر سر آنها توافق شده بود هنوز باید به قیمت توافق شده رعایت شوند

راب کالوم، تولید اقیانوس آرام
“اگر رقیب شما از کشوری غیر دلاری عرضه می کند، اما شما از کشور دلاری تامین می کنید، پس باید بالا بروید و ممکن است غیررقابتی باشید.”

این وضعیت خارج از کنترل صنعت محصولات تازه است و در سطح دولتی است.

نایجل جنی، مدیرعامل – کنسرسیوم تولید تازه
این یک چالش اساسی برای صنعت است و قطعاً بر واردات و خرید ارز تأثیر خواهد داشت و علاوه بر این، خانوارها و مشاغل ممکن است با افزایش بیشتر هزینه سوخت از جمله سوخت هواپیما مواجه شوند که منجر به هزینه ها را افزایش می دهد و زندگی را سخت تر می کند.”

“در دیویس ما مستقیماً با خرده‌فروشان سروکار نداریم، بنابراین ما بر کمک به سایر شرکت‌ها برای تامین در صورت نیاز تمرکز می‌کنیم. ما به تامین‌کنندگان کمک کرده‌ایم تا حداقل به قیمت تمام شده کالاهای خود دست یابند، اما این برای هیچ‌کس پایدار نیست. وضعیت بدون برد. نمی‌توانم ببینم چگونه می‌توانیم از آن خارج شویم. هرگز وضعیتی به این بدی ندیده‌ام. ما مجبور شده‌ایم با برگزیت، کووید، هزینه‌های بالای سوخت، کمبود حمل‌ونقل، جنگ در اوکراین، اعتصابات بندری و، فراموش نکنیم، بحران انرژی فعلی، که به زودی شاهد افزایش هزینه‌های سایت‌های شخص ثالث برای همه کسانی است که از سایت‌هایشان استفاده می‌کنند.”

“با نگاهی به محصولی مانند انبه: از نوامبر تا آوریل، آنها از برزیل و پرو که عمدتا از دلار استفاده می کنند، عرضه می شود. نرخ حمل و نقل در حال حاضر فلج کننده است و به دلار است، تنها انتخاب این تامین کنندگان افزایش خواهد بود. قیمت‌ها، یا مزارع زنده نمی‌مانند، اما افزایش قیمت می‌تواند مصرف را از بین ببرد.»

در بریتانیا، به دلیل پایین نگه داشتن قیمت‌ها از سوی خرده‌فروشان، سال‌ها ارزان‌ترین قیمت میوه و سبزیجات را داشتیم، اما در شرایط جوی کنونی این امر پایدار نیست. تولیدکنندگان در تلاشند تا خطر عرضه بازارهای اروپایی و بیشتر از آن را از دست بدهند. بازار انگلستان.”

“ما در بدترین سناریو نقل قول کرده‌ایم، اما وضعیت حتی بدتر از آن چیزی است که فکر می‌کردیم، و همچنان در حال بدتر شدن است. برخی از شرکت‌ها پول زیادی از دست خواهند داد، اما اگر شرکت‌ها نتوانند محصول خود را عرضه کنند، قفسه‌ها خراب خواهند شد. خالی.”

ما نمی‌دانیم این تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. اگر می‌دانستیم، می‌توانستیم آن را کاهش دهیم، اما هیچ‌کس نمی‌داند چه زمانی به پایان می‌رسد. این نشان می‌دهد که صنعت بسیار انعطاف‌پذیر است و در سال‌های اخیر مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته است. ”



منبع

“هیچ کس نمی تواند هزینه حمل و نقل را که مبتنی بر دلار است حذف کند. این منجر به کاهش تقاضا برای اقلام لوکس و افزایش تقاضا برای کالاهای اساسی می شود. تولیدکنندگان می توانند در سال های سخت یا زمانی که برخی از بازارها دشوار هستند جان سالم به در ببرند و بازار را پایین بیاورند. به‌طور متوسط، اما افزایش غیرضروری حمل‌ونقل به همه بازارها آسیب می‌زند، زیرا ما سعی می‌کنیم از این همه‌گیری نجات پیدا کنیم و اکنون با کاهش همه ارزها در برابر دلار، به ویژه یورو و پوند، این واقعاً برای بسیاری از محصولات مشکل‌ساز به نظر می‌رسد.»

معاملاتی که ماه ها پیش بر سر آنها توافق شده بود هنوز باید با قیمت توافق شده رعایت شوند، که به این معنی است که هزینه ها باید جذب شود و مصرف کننده هنوز این احساس را ندارد.

یک شرکت بزرگ بریتانیایی در حال حاضر در سال جاری منحل شده است، و من حدس می زنم که احتمالاً تلفات بیشتری وجود خواهد داشت.

“این بدان معنی است که صادرات جذاب تر می شود، اما بریتانیا در این زمان از سال صادرات زیادی ندارد. صنعت محصولات تازه انعطاف پذیر است، اما چالش برانگیزتر می شود و مصرف کنندگان مراقب هزینه های خود هستند. این نگران کننده است. ما سعی می کنیم مثبت بمانیم، اما این فقط یک چالش بیشتر از همه چیز است.”

کواسی کوارتنگ، صدراعظم بریتانیا، یک «بودجه کوچک» را در 23 سپتامبر اعلام کرد، که منجر به کاهش ارزش پوند در برابر دلار آمریکا به پایین ترین حد تاریخ و رسیدن به 1.079 در برابر یورو در روز دوشنبه شد. این تأثیر زیادی بر واردات محصولات تازه به بریتانیا خواهد داشت زیرا قراردادها با خرده فروشان و خریداران از قبل توافق شده است. نرخ کرایه حمل که از زمان شیوع بیماری همه گیر به شدت افزایش یافته است، به دلار نیز توافق شده است و در بازارهای غیر دلاری افزایش بیشتری خواهد یافت. نرخ بهره نیز احتمالاً افزایش می یابد، در حالی که هزینه های انرژی نیز افزایش می یابد.

مارک رایت، مدیر ارشد بازرگانی، دیویس در سراسر جهان
“این تاثیر زیادی بر مشاغل خواهد داشت. این نه تنها بر معاملات انجام شده امروز بلکه بر معاملات انجام شده برای هفته ها، ماه ها و تا سال آینده نیز تاثیر می گذارد. خرده فروشان قبل از شروع فصل قیمت ها را می خواهند و مردم باید در مورد ارزهای مختلف حدس بزنند. ارزش.”