معرفی Charmelia Blanca و Charmelia Purplex

نقطه عطف ویژه برای پرورش دهنده رویال ون زانتن و پرورش دهنده Together2Grow. از این هفته، مجموعه Charmelia با دو محصول جدید گسترش یافته است: Charmelia Blanca و Charmelia Purplex. با رنگ های روشن خود، گونه های جدید افزودنی شایسته به مجموعه موفق هستند.

جذاب – ماندگار – زیبایی جذاب
Charmelia یک فلورینکا قوی، منحصر به فرد و خاص است. به دلیل شاخه های زیاد، گل ها در یک چشمه رشد می کنند و در یک سر گل سخاوتمندانه به سمت بالا شکل می گیرند. این او را زیبا، زنانه و جاودانه می کند. Charmelia توسط پرورش دهنده Together2Grow با گل های زیبا و باز عرضه می شود که رنگ را بلافاصله در زمان خرید و فروش نمایان می کند. Breeder Royal Van Zanten کاملا متعهد به توسعه محدوده Charmelia است. این مجموعه اکنون از شش نوع تشکیل شده است: رژگونه چارملیا، زرد چارملیا، صورتی چارملیا، چارملیا سفید، چارملیا پرپلکس و چارملیا بلانکا.

اضافه شایسته
رویال ون زانتن با عشق، مراقبت و توجه فراوان روی پرورش دو گونه جدید در مجموعه Charmelia کار کرده است: Charmelia Blanca و Charmelia Purplex. Charmelia Blanca به دلیل رنگ سفید کریستالی شفاف و شاخه های زیبایش متمایز است. شگفت انگیز در یک دسته گل، بلکه به عنوان یک گل انفرادی. آلسترومریای بنفش هنوز در طیف رنگی مجموعه Charmelia وجود نداشت. ورود Charmelia Purplex به این موضوع پایان می دهد. Charmelia Purplex با حداقل 20 گل در هر شاخه، “باران بنفش” از شکوه گل را ارائه می دهد. هر دو محصول جدید دارای ویژگی های قوی مشابه گونه های موجود در مجموعه فعلی Charmelia هستند: گلدهی غنی و عمر طولانی گلدان تا 21 روز. به این ترتیب، Charmelia Blanca و Charmelia Purplex لذت طولانی مدت بیشتری را ارائه می دهند!

دسترسی
از این هفته به بعد، Charmelia Blanca و Charmelia Purplex به طور انحصاری در Together2Grow در دسترس هستند. مجموعه کامل Charmelia در تمام طول سال در دسترس است و با برچسب Decorum عرضه می شود.

برای اطلاعات بیشتر:
رویال ون زانتن
www.royalvanzanten.com



منبع