مفهوم کارگولیت در حال گشودن بال های خود است



منبع

حمل و نقل دریایی
کمبود فضای هوایی و افزایش هزینه ها، صادرکنندگان را وادار می کند تا گزینه حمل و نقل دریایی را با علاقه رو به رشد در نظر بگیرند. صادرکنندگان کلمبیایی و اکوادوری از حمل و نقل دریایی برای صادرات به ایالات متحده استفاده می کنند، اما برای صنعت گل کنیا، این هنوز یک چالش است، به خصوص به دلیل چهار هفته ای که کشتی ها طول می کشد تا از مسافت اروپا عبور کنند. Kuehne و Nagel و Maersk بیش از یک سال است که کانتینرهای کامل را ارسال می کنند، اما مانع اصلی ثابت نگه داشتن دمای مناسب گل ها در طول سفر است.

چگونه انجام می شود؟
هر جعبه کارگولیت دارای یک اسکلت ثبت شده است. اسکلت متشکل از دو قاب ساخته شده از پلاستیک یا کارتن، ساختار جعبه را تقویت می کند. به این ترتیب بار کارتن های بالا توسط قاب ها تحمل می شود و نه توسط دیواره های کارتن یا گل ها. این قاب ها برای تحمل وزن تا 1000 کیلوگرم طراحی شده اند. “به طور خلاصه، وزن مواد بسته بندی در حال حاضر به طور قابل توجهی کمتر از آنچه امروز استفاده می شود!”

مارتین کاباکا
ایمیل: [email protected]
T: +254 722 309 318


بسته بندی XL Kraft اکوادور

مشارکت با FlowerWatch
کووارسکی می‌افزاید: برای بهبود بیشتر عملکرد خود در حمل‌ونقل دریایی، Cargolite اکنون با FlowerWatch شریک شده است و همراه با طرف‌های پیشرو در این صنعت، در حال کار به سمت یک زنجیره تامین کارآمد و پایدار هستیم. «FlowerWatch همچنین بسیار با سایر سهامداران اصلی در کنیا درگیر است و با هم، این مشارکت ها نتایج بهتری را هنگام حمل و نقل گل های شاخه بریده در صخره های دریایی فراهم می کند.


حمل و نقل دریایی


بسته بندی XL اکوادوری

آمنون ضمیر
ایمیل: [email protected]
T: + 972 52 6383737

آمنون ضمیر، مدیر تحقیق و توسعه Cargolite، می‌گوید: «به عبارت دیگر، جعبه‌ها خرد نمی‌شوند، بنابراین برای محافظت از آن‌ها نیازی به بسته‌بندی سنگین در اطراف دسته‌ها نداریم. برداشتن بسته‌بندی، مانند «SFK» در کنیا و لامینا و جداکننده‌ها” در اکوادور، و جایگزینی آنها با جایگزین‌های نرم‌تر، فضای بیشتری در کارتن ایجاد می‌کند. به این ترتیب، می‌توانیم گل‌های بیشتری را بسته‌بندی کنیم و با بسته‌بندی ساقه‌های بیشتر در حجم جعبه، در هزینه حمل و نقل هوایی صرفه‌جویی کنیم. همچنین در مواد بسته بندی صرفه جویی کنید. به این ترتیب هم پرداخت کننده AWB و هم مزرعه صرفه جویی زیادی می کنند.”

گسترش بازارها و افزایش دامنه
وقتی به آینده نگاه می کنیم، برنامه های زیادی در حال انجام است. ظرف یک سال، کارگولیت به دنبال شروع عرضه تولیدکنندگان در کلمبیا است. با این حال به نظر می رسد تغییراتی در کارتن کارگولیت ضروری باشد. تولیدکنندگان نگران اندازه کارتن هستند. در حال حاضر، ما از کارتن های بسیار بزرگ استفاده می کنیم، اما برخی از بازارها به واحدهای فروش کوچکتری نیاز دارند.

اخیراً در تاباکوندو، اکوادور، یک فروشگاه راه اندازی شد که مزارع بین مناطق Cayambe و Cotopaxi را تأمین می کند. کارگولیت همچنین با گروه کنترل بالا برای نظارت و اطمینان از کیفیت شروع، آزمایش‌ها و محموله‌ها از اکوادور همکاری کرد. آمنون که به تازگی از اکوادور بازگشته است، گفت: “پس از نمایشگاه اکسپو فلورس در کیتو در ماه گذشته، ما از مزارع زیادی بازدید کردیم و علاقه زیادی به این مفهوم وجود داشت. پس از چند بازدید از مزرعه، واکنش عمومی مزرعه مشاهده شد. مدیران نسبت به صرفه جویی های بالقوه یک شوک، شگفتی و ناباوری بود! نرخ پک 9 تا 30 درصد رشد کرد و اکنون، این به ما بستگی دارد که پیگیری کنیم و به آنها نشان دهیم که چگونه کار می کند.”

از ژوئن امسال، کارگولیت در آزمایش‌های محموله دریایی شرکت کرده است، کووارسکی می‌گوید: «نتایج بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسند، دمای جعبه‌های کارگولیت به دلیل تهویه ذاتی در سیستم کارگولیت ثابت ماند. قاب‌های دریا. جعبه بار خارجی هستند، بنابراین هنگامی که جعبه ها در کنار یکدیگر روی اسکیت قرار می گیرند، فضایی بین جعبه ها ایجاد می شود که اجازه می دهد جریان هوا از پایین به بالا در گردش باشد، به این ترتیب هر جعبه در کانتینر در معرض جریان هوا قرار می گیرد. چهار طرف آن است و درجه حرارت را در تمام طول سفر ثابت نگه می دارد. تا کنون، ما جعبه های حمل و نقل دریایی خود را با موفقیت به هلند و بریتانیا صادر کرده ایم، جایی که جعبه های ما برای یک سوپرمارکت زنجیره ای بزرگ آزمایش می شوند. در هلند، بسته بندی کنندگان تأیید کردند که در آنجا وجود دارد. بین گل‌هایی که در جعبه‌های کارگولیت فرستاده می‌شوند و همان گل‌هایی که از طریق هوا می‌رسند، تفاوت جدی وجود ندارد.»

برای اطلاعات بیشتر
Cargolite®
جان کووارسکی
ایمیل: [email protected]
T: + 972 52 3282100

کارگولیت®مفهوم بسته بندی نوآورانه برای گل های تازه بریده شده که در کنیا محبوبیت زیادی پیدا کرده است، اکنون بین المللی شده است. از ژانویه 2022، به طور کامل در دسترس پرورش دهندگان اکوادوری است و به زودی در کلمبیا نیز در دسترس خواهد بود.


بارگیری پالت های حمل و نقل دریایی


کارگولیت در JKIA پایین می آید

www.cargo-lite.com

انعطاف پذیری اثبات شده در برابر خرد کردن، افزایش نرخ بسته، و توانایی ذاتی روی هم چیدن با هزینه های حمل و نقل کمتر، تنها برخی از مزایایی است که مفهوم Cargolite را به یک سیستم برنده تبدیل می کند و آن را به راه حل بهینه برای هزینه های حمل و نقل و کمبود هوا تبدیل می کند. فضا، جان کووارسکی، مدیر عامل کارگولیت توضیح می دهد. وی افزود: وضعیت فضای حمل و نقل هوایی برای مزارع و مشتریان سخت‌تر شده است. این همان کاری است که ما در Cargolite انجام می دهیم: همه آن را کارآمدتر و مقرون به صرفه تر می کنیم.”


کارگولیت XL

به طور کامل در اکوادور موجود است
در سال 2021، مفهوم Cargolite به طور گسترده در اکوادور مورد آزمایش قرار گرفت و از ژانویه 2022، کاملا تجاری است و در دسترس مزارع محلی و مشتریان بین المللی است که در اکوادور خرید می کنند. اولین مشتری که این سیستم را در اکوادور تطبیق داد، Agrotropic بود، یک خریدار سوئیسی که از جعبه های Cargolite نیز برای صادرات از کنیا استفاده می کند. Agrotropic توانست هزینه حمل و نقل هوایی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهد، و علاوه بر این، مزارع خود توانستند تا 1.5 سنت در هر ساقه در مواد بسته بندی صرفه جویی کنند. این بدون به خطر انداختن کیفیت گل ها به دست آمد.

آمنون گفت که این امر هنگام باز کردن بازار به روی صادرکنندگان آفریقای جنوبی نیز ضروری بود. “ما همیشه هنگام توسعه اقلام جدید برای تطبیق محصولات خود با نیازهای بازار آگاه هستیم. کارتن های کوچکتر را در غرفه خود در IFTF (D1-38) ارائه خواهیم کرد.”

لجستیک بهبود یافته در JKIA
Cargolite همچنین اخیراً یک گودال جدید با همکاری Signion در دهکده بار در JKIA افتتاح کرده است. مارتین کاباکا، مدیر فروش کارگولیت در کنیا می‌گوید: «بسیار راحت است، اکنون پس از تخلیه جعبه‌های گل در فورواردرها، پرورش دهندگان می‌توانند کامیون‌های خود را برای تحویل مواد بسته‌بندی کارگولیت در فرودگاه بفرستند به جای تجارت در جاده‌های شلوغ کارخانه‌های صنعتی نایروبی. این باعث صرفه جویی در زمان می شود و همه چیز کارآمدتر اجرا می شود.

غرفه مشترک با Afrex در IFTF
Cargolite مفهوم خود را در IFTF 2022 از 9 تا 11 نوامبر در Vijfhuizen، هلند به نمایش خواهد گذاشت. آنها غرفه خود را با شماره D1-38 با Afrex آفریقای جنوبی و کنیا به اشتراک خواهند گذاشت که گل های کیپ فلورا و گل های خوراکی تزئینی را به نمایش خواهند گذاشت که می توانند در رویدادها به عنوان تزئین نیز استفاده شوند. گل های کیپ فلورا به زودی با کانسپت Cargolite از آفریقای جنوبی ارسال خواهند شد.