مقادیر کم میوه در بسته بندی های سازگار با محیط زیست یک روند جهانی است


مصرف کنندگان در سراسر جهان از اثرات زیست محیطی بسته بندی آگاه تر شده اند. در پاسخ به این پیشرفت، صنایع استانداردهای خود را برای بسته بندی افزایش داده اند. صنایع میوه و سبزیجات عمدتاً بر روی بسته بندی با کیفیت بالا و سازگار با محیط زیست برای میوه های تازه تمرکز می کنند. این روند در بازارهای خارج از کشور که در آن مقادیر کم میوه در بسته بندی سبز به طور فزاینده ای محبوب است، بیشتر قابل مشاهده است. در عین حال، سادگی و کاربردی بودن به استانداردهای مهمی برای امکانات بسته بندی تبدیل شده است.

جعبه هدیه گیلاس طراحی شده توسط Ant Intelligent Packaging Technology

Tianjin Ant Intelligent Packaging Technology Co., Ltd. یک رهبر جهانی در راه حل های بسته بندی پیشرفته است. این شرکت محصولات بسته بندی را برای بیش از 500 مشتری در سراسر جهان عرضه می کند که نشان دهنده صدها برند برتر از جمله مارک های مواد غذایی، میوه ها و سبزیجات است. این شرکت محصولات، راه حل ها و خدمات بسته بندی رقابتی را ارائه می دهد و به مشتریان کمک می کند تا ارزش افزوده محصولات خود را افزایش دهند.

جعبه هدیه اپل توسط Ant Intelligent Packaging Technology طراحی شده است

فناوری بسته بندی هوشمند مورچه محصولات و خدماتی را ارائه می دهد که شامل جعبه های رنگی، جعبه های هدیه، کتابچه های راهنما، برچسب های برچسب، جعبه های مقوایی، قالب های خمیر کاغذ و همچنین بسته بندی هوشمند، بسته بندی سازگار با محیط زیست و خدمات بسته بندی کاربردی است. در همان زمان، این شرکت همچنین طرح‌های خلاقانه، تحقیق و توسعه نوآورانه، تولید هوشمند، تولید خودکار، عملیات چند منطقه‌ای و گردش مالی سریع را ارائه می‌دهد.

تجهیزات تولید

آقای Lu Wuqiang از Ant Intelligent Technology اخیراً در مورد شرایط بازار صحبت کرده و دیدگاه خود را در مورد روند توسعه به اشتراک گذاشته است.

آقای Lu Wuqiang و مجموعه ای از جعبه های سازگار با محیط زیست

به گفته آقای لو، “ما در درجه اول محصولات و خدمات بسته بندی را به تاجران و صادرکنندگان میوه و سبزیجات عرضه می کنیم. صنعت صادرات میوه حدود 40 درصد از حجم صادرات ما را تشکیل می دهد. ما محصولات بسته بندی را به مناطق تولید میوه در جنوب شرقی آسیا، آمریکای جنوبی صادر می کنیم. و اتحادیه اروپا و همچنین آفریقای جنوبی.

محصولات صادراتی ما در مقایسه با محصولات داخلی ما دو تفاوت عمده دارند. اول، ما جعبه های مقوایی خود را با یک چسب ثبت اختراع درمان می کنیم که به جلوگیری از رشد کپک یا اکسید شدن در حین حمل و نقل کمک می کند، که روند رسیدن میوه را کند می کند. به عنوان مثال، بسته بندی گوجه فرنگی به افزایش عمر مفید گوجه فرنگی تا نیم ماه کمک می کند.

“دوم، ما از یک فرآیند پیش چاپ استفاده می کنیم که جعبه ها را بعد از مونتاژ محکم تر می کند. شکل آنها به راحتی تغییر نمی کند. علاوه بر این، ما از جوهر مبتنی بر آب استفاده می کنیم که برای محیط زیست بهتر از جوهر روغنی سنتی است. این یک نیاز مهم در بازار بین المللی است.”

آقای لو در کارگاه چاپ

هزینه کاغذ خمیر چوب در اتحادیه اروپا در چند سال گذشته به شدت افزایش یافته است و تعداد درختان قطع شده برای کاغذ خمیر افزایش یافته است. در همان زمان، کارخانه‌های بسته‌بندی چینی از هزینه‌های پایین نیروی کار، هزینه‌های تولید پایین و پیشرفت‌های سریع تکنولوژیک برای تقویت موقعیت رقابتی خود در بازار بین‌المللی استفاده کردند.

“با توجه به این تحولات، سهم ما از بازار بین المللی در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته است. یکی از تغییرات مهم در بازار بین المللی در دو سال گذشته این است که چاپگرهای روسی از چاپ روزنامه به کاغذ بسته بندی روی آورده اند. صادرات روسی کاغذ به چین گسترش یافت، که اتکای چین به کاغذ صنایع دستی ایالات متحده را کاهش داد. نه تنها صادرات کاغذ روسیه به چین افزایش یافت، بلکه قیمت تمام شده توزیع نیز پایین‌تر است، که به صادرکنندگان روسی مزیتی می‌دهد.»

Tianjin Ant Intelligent Packaging Technology Co., Ltd. جعبه های مقوایی را بر اساس نیاز مشتری تولید می کند. فرآیند تولید سفارشی بیش از مقوا به تنهایی اعمال می شود. این شرکت همچنین مواد بالشتکی را عرضه می کند که به تازه نگه داشتن میوه ها در طول حمل و نقل کمک می کند. این شرکت راه حل های بسته بندی جامعی را به تاجران میوه و سبزیجات تازه ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر:
آقای Wuqiang Lu (CMO)
Tianjin Ant Intelligent Packaging Technology Co., Ltd.
وب سایت: www.myxpack.com
واتس اپ: +8615611124666
وی چت: luwuqiang
ایمیل: [email protected]
آدرس: چین، تیانجین، منطقه Xiqing، شهر Zhangjiawo، پارک صنعتی خلاق Tian’an 2505، کد پستی 300380



منبع