“مناسب برای تولیدکنندگانی که به دنبال چیزی خاص هستند”

نشانه های گل برجسته
آنها ادامه می دهند: «علاوه بر ویژگی های کشت عالی، چشم توت فرنگی به دلیل گل های منحصر به فرد خود نیز متمایز است. “بنابراین جای خود را در رده “فوق العاده” در محدوده گل میخک تضمین کرده است. تک گل های کوچک صورتی با حاشیه کم رنگ و خطوط صورتی تیره از پایه گلبرگ ها تا وسط گل تا لبه آن هستند. – یک الگوی بسیار متمایز و جذاب که این تنوع را از انبوه‌ها متمایز می‌کند. چشم‌های توت فرنگی زود، سریع و فراوان گل می‌دهند. و علاوه بر همه اینها، شکوفه‌های رنگارنگ رایحه‌ای دوست‌داشتنی دارند.”

میخک گلدانی با فواید فراوان
به گفته این پرورش دهنده، گل میخک جدید بسیار انعطاف پذیر است و ویژگی های ذاتی زیادی دارد که تولید آن را در هر شرایط آب و هوایی آسان می کند. Strawberry Eyes عادت رشدی راست و متوسط ​​دارد و برای رسیدن به شکل گیاهی عالی به PGR نیاز ندارد. علاوه بر این، برای طیف وسیعی از اندازه‌های گلدان مناسب است.

چشم نواز در POS
آنها می گویند که انواع جدید میخک گلدانی دارای نکات مثبت زیادی برای خرده فروشان و مصرف کنندگان است. «با نشانه‌های گل منحصربه‌فردش، واقعاً از بین مردم متمایز می‌شود – تضمین می‌شود که برای مصرف‌کننده فهیمی که به دنبال یک گیاه گلدان گلدار با تفاوت هستند، جذاب باشد.
Strawberry Eyes یک چشم نواز واقعی در محل فروش است و مدیریت آن در آنجا نیز آسان است. در POS، این گیاهان قوی نشان می‌دهند که می‌توانند بدون زحمت توجه را به خود جلب کنند و ماندگاری خوب خود را نشان دهند. و رفتار رنگ قابل اعتماد در تمام فصل واقعاً در آنجا ظاهر می شود.”

برای اطلاعات بیشتر:
دومن نارنجی
www.dummenorange.com



منبع

“با چنین طیف گسترده ای از میخک های گلدانی در بازار، پیدا کردن یک برجسته برای مجموعه خود همیشه آسان نیست. در Strawberry Eyes اکنون انواع مختلفی موجود است که تصمیم گیری را بسیار آسان تر می کند.”

طیف گسترده ای از استفاده
“چه به عنوان یک گیاه در یک گلدان تزئینی، چه در کاشت مختلط در بالکن، پاسیو یا در حاشیه – گل میخک جدید Strawberry Eyes برای طیف گسترده ای از کاربردها عالی است. در مجموع، یک تنوع منحصر به فرد و غیر معمول است که بر تولیدکنندگان، خرده فروشان و مصرف کنندگان به طور یکسان پیروز خواهد شد.”

Dummen Orange می‌گوید: “جواهرات واقعی هر چند وقت یک‌بار در بخش گلدان‌های گلدار به وجود می‌آیند. یکی از آنها میخک گلدانی جدید Strawberry Eyes است.” “این گونه چشم نواز ویژگی های کشت برجسته را با نشانه های منحصر به فرد گل و ماندگاری عالی ترکیب می کند. بنابراین نه تنها مورد توجه تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت، بلکه برای خرده فروشان و مصرف کنندگان نیز جذاب خواهد بود.”