منطقه Laredo در تگزاس شماره 1 برای تجارت کشاورزی ایالات متحده و مکزیک است

وزارت کشاورزی اخیراً گزارشی با عنوان بررسی لجستیک تجارت کشاورزی ایالات متحده و مکزیک منتشر کرده است: “در امتداد مرز ایالات متحده و مکزیک، منطقه لاردو بیشتر تجارت کشاورزی را در هر دو جهت انجام می دهد.” “ترکیبی از عوامل، از جمله زنجیره‌های تامین صنعت تاسیس شده، تعداد بیشتر گذرگاه‌های تجاری با زیرساخت‌ها برای رسیدگی به محصولات غذایی و کشاورزی، و نزدیکی منطقه به بزرگترین مراکز جمعیتی و بازارهای کلیدی در هر دو کشور، همگی به توضیح نقش اصلی آن در تجارت فرامرزی.»

منبع: freightwaves.com



منبع

برخی از محصولات کشاورزی برتر که از لاردو عبور می کنند عبارتند از آووکادو، گوجه فرنگی، لیمو، لیموترش، انبه، کلم بروکلی، فلفل، انواع توت ها، کاهو، غلات فله و دانه های روغنی، و همچنین میوه ها و سبزیجات منجمد. در این گزارش آمده است که بدون احتساب آووکادو، حدود 38 درصد از صادرات میوه و سبزیجات تازه مکزیک از طریق گذرگاه های لاردو، 30 درصد از طریق POEs در نوگالس، آریزونا، و 17 درصد از طریق گذرگاه Otay Mesa در نزدیکی سن دیگو انجام می شود.

منطقه گمرکی لاردو با سوخت محموله‌های محصولات که از طریق کامیون‌ها و راه‌آهن سفر می‌کردند، از ژانویه تا اکتبر 2022 برترین بندر ورودی مرزی ایالات متحده و مکزیک برای تجارت کشاورزی بود. 52 درصد واردات از مکزیک در ده ماهه اول سال.