“من به خودکارسازی فقط برای خودکار کردن اعتقاد ندارم”

به نظر یک راه حل فوق العاده ساده است و در واقع همینطور است. دیوید دوبوس با بلک‌مور می‌گوید: «با این حال، پیشرفت‌هایی که از نظر نیروی کار به ارمغان می‌آورد، قابل توجه است. در نمایشگاه GreenTech امسال، دیوید دوبوس به همراه بلک‌مور قفسه‌های سینی هوایی را که همراه با شرکت هلندی Van Schaik Racking Solutions توسعه داده‌اند را به نمایش گذاشت. این قفسه‌ها به تولیدکنندگان امکان می‌دهد تا نیاز به نیروی کار در گلخانه را کاهش دهند، مشکلات بیماری‌های ناشی از خاک را کاهش دهند/از بین ببرند و وزن توده ریشه را دو برابر کنند.

این یک مزیت اضافی نسبت به کاهش استفاده از پلاستیک و ایجاد آسان تکثیر و شرایط رشد مطلوب است که با رشد در سینی های هوا ایجاد می شود. دیوید می‌گوید: «شما نباید مشکلات را فقط برای خودکار کردن آنها خودکار کنید.

هفته آینده در Cultivate، او برای توضیح بیشتر در این مورد و محاسبه آن با پرورش دهندگان در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، سایر فناوری های سینی هوا نیز در نمایشگاه قابل مشاهده خواهند بود: آستین خرده فروشی (LINK) و Ellepots (LINK). تیم بلک مور در غرفه خود اطلاعات بیشتری در مورد راه حل های خود به اشتراک خواهد گذاشت. همچنین، دو ارائه در اتاق B240 در 17 و 18 جولای در ساعت 10 صبح و 2 بعد از ظهر برنامه ریزی شده است.



منبع

سیستم سینی هوا
سیستم Air Tray سالهاست که توسط پرورش دهندگان در سراسر جهان استفاده می شود. خط سینی‌های هرس هوای ریشه برای کاهش استفاده از پلاستیک در تولید ظروف و در عین حال به حداکثر رساندن جریان هوا در اطراف ناحیه ریشه و در نتیجه بهینه‌سازی هرس هوای ریشه ایجاد شد. هنگامی که با محلولی مانند Ellepots ترکیب می شود، به پرورش دهندگان این امکان را می دهد تا با بستر انتخابی خود و بدون سینی های پلاستیکی یکبار مصرف کار کنند. تولیدکنندگان می‌توانند سینی‌های هوایی را که مخصوصاً برای جنگل‌داری، درختان میوه و آجیل، مهدکودک، درختچه‌ها، کنف و حشیش، سفارشی شده‌اند، پیدا کنند. در طول سال‌ها، خانواده فن‌آوری‌های سینی هوا به ثبت رسیده است که شامل فناوری‌های تولید اضافی مانند راه‌حل‌های اتوماسیون، قفسه‌های سینی هوا، سینی‌های هوا، و فرصت‌های خرده‌فروشی شده است.

بهینه سازی نیروی کار، کاهش پلاستیک
“من فکر نمی‌کنم خودکار کردن مشکل شما همیشه راه‌حل باشد! به جای آن باید مشکل را برطرف کنید. ما مطمئن شدیم که روی کمک به پرورش‌دهنده برای مقابله با چالش‌های فعلی‌شان تمرکز می‌کنیم. با Air Tray Technologies، با بهینه‌سازی کار و کاهش پلاستیک در صنعت، ارزش پیدا کردیم. دیوید می‌گوید، یک روش بهینه‌سازی شده برای هزینه.

قفسه های سیمی که در GreenTech نشان داده شد و همچنین در Cultivate این هفته در دسترس بود، نمونه ای از این است که چگونه این شرکت راه حل های خود را ساده، کم هزینه و در عین حال موثر نگه می دارد.

قفسه سیمی فاصله مناسب و یکنواخت بین گیاهان را تضمین می کند و آب را می گیرد، بنابراین اثر شستشو به شدت کاهش می یابد و تقریباً به صفر می رسد. سپس افزایش حرکت هوا وجود دارد در حالی که به پرورش دهندگان این امکان را می دهد که چندین گیاه را در یک زمان جمع کنند: حداکثر 7 یا 9 سینی در یک زمان. وی می افزاید: «به علاوه، از آنجایی که حرکات تحکیم شده است، انتشار پاتوژن نیز به حداقل می رسد. و در حالی که «سیستم اتوماسیون» ممکن است گران و پیچیده به نظر برسد، این کاملاً مخالف سیستم فن آوری های سینی هوا است که بلک مور ایجاد کرده است.

حمل و نقل داخلی و اتوماسیون
سینی های هوا به گونه ای طراحی شده اند که روی قفسه های سیمی قرار می گیرند که برای حمل و نقل داخلی مفید است. قفسه های سینی هوا با طراحی ویژه طراحی شده اند تا کاملاً با سینی های هوا مطابقت داشته باشند و امکان حرکت خودکار گیاهان در اطراف مهد کودک را فراهم کنند. دیوید توضیح می‌دهد: «به‌عنوان مثال، این به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد تا به راحتی نشاکاری و درجه‌بندی را متمرکز کنند،» مردم را به گیاه نیاورید، بلکه گیاهان را به مردم بیاورید.