مهدکودک ترا نوا فهرست انواع ویژگی های گیاهی را برای سال 2023 منتشر می کند


نهالستان ترا نوا امروز لیست های منتخبی از بهترین واریته های پرورش یافته را برای پنج دسته ویژگی های در حال رشد منتشر کرده است، از جمله “شاخه های بزرگتر و بهتر”، “مقاومت در برابر رطوبت”، “آفتاب دوست”، “سایه دوست داشتنی” و “رشد فشرده” عادت داشتن.” این گونه‌ها توسط تیم پرورش‌دهندگان و باغبانان Terra Nova برای رسیدگی به مشکلات رایج در چشم‌انداز و باغ و همچنین اطلاع‌رسانی به تولیدکنندگان نهایی، خرده‌فروشان و مناظر در مورد واریته‌ها برای طیف وسیعی از شرایط رشد و منطقه، پرورش داده شدند.

نوآوری های Terra Nova در اصلاح نباتات باعث شده است که بسیاری از گونه های جدید دارای صفات و ویژگی های گیاهی بهبود یافته باشند. این افزایش تنوع ناشی از توانایی Terra Nova برای پرورش واریته‌های جدید متمرکز بر عملکرد و شناسایی، انتخاب و اصلاح ارقام قبلی با ویژگی‌های ارزشمند مورد نظر مصرف‌کنندگان است.

چاک پاولیچ، مدیر توسعه محصول جدید در نهالستان ترا نوا می‌گوید: «فهرست‌های سالانه انواع ویژگی‌های گیاهی ما شامل پیشنهادات آزمایش‌شده‌ی پرورش‌دهندگان ما درباره تنها چند رقم با عملکرد برتر در دسته‌های کلیدی است که به نظر ما برای صنعت باغبانی و مصرف‌کنندگان به طور یکسان مهم هستند.» .

فهرست کوتاهی از واریته های پرورش یافته توسط Terra Nova که در فهرست امسال “شاخه های بزرگتر و بهتر” قرار گرفتند، شامل آب سفید Acanthus، Begonia T-REX™’ Ruby Slippers’ و Centaurea’ Snowy Owl است. این گیاهان به دلیل اندازه‌ها، شکل‌ها و بافت منحصر به فرد شاخ و برگ‌هایشان توسط Terra Nova برای فهرست انتخاب شدند.

Echinacea KISMET® ‘White” Heuchera GRANDE’ ‘Black’, and Heucherella’ Peach Tea’ توسط Terra Nova به عنوان فهرست سازندگان “مقاومت در برابر رطوبت” برای سال 2023 انتخاب شدند. هر یک از این گونه ها توسط باغبانان Terra Nova برای ایجاد تابستان عالی پرورش داده شدند. دوام، رشد با مقادیر زیاد رطوبت در هوا. این ویژگی رشد پیشرفته آنها را به گیاهان بستر و ظرف مناسب برای آب و هوای گرم تبدیل می کند.

واریته‌هایی مانند Heuchera ‘Obsidian”s Terra Nova،’ Pulmonaria’ Silver Scimitar’ و Dicentra’ Amore Titanium، اثربخشی این شرکت را در پرورش برای بهبود تحمل آفتاب نشان می‌دهند. این گیاهان در سال 2023 در فهرست “آفتاب دوستدار” با امتیازهای بالا در باغ آزمایشی Terra Nova در کانبی، اورگان و سایر مکان‌های آزمایشی در سراسر ایالات متحده به دست آوردند. این گونه‌ها تحمل بی‌نظیری در برابر نور خورشید دارند و به خود اجازه می‌دهند حتی در آفتاب‌ترین مناظر و باغ‌ها شکوفا شوند.

Brunnera ‘Alexandria’،’ Dicentra’ White Gold، و ‘Pulmonaria’ Raspberry Splash’ در صدر فهرست “Shade-Loving” Terra Nova برای سال قرار گرفتند. این لیست سازان به عنوان نمونه های قوی از گام های استثنایی تیم اصلاح نژاد Terra Nova در اصلاح نژاد برای تحمل سایه برای ایجاد گیاهانی که مزایای قابل توجهی نسبت به سایر گونه ها در مناطق کم نور ارائه می دهند، مشخص شدند. گونه های سایه دوست، افزودنی های عالی به هر جنگل، باغ سایه، یا منظره در مناطق کم نور ایجاد می کنند.

انواع استثنایی که برای لیست “عادت رشد فشرده” 2023 پرورش داده شده و انتخاب شده اند عبارتند از Agastache POQUITO™’ Butter Yellow’، Coreopsis’ Citrine، و Sedum’ Birthday Party. Terra Nova هر یک از این گونه ها را برای رفع مشکلات رایج بسیاری از گیاهان نامرتب، نامرتب و پراکنده موجود در چشم انداز یا باغ پرورش داد.

برترین واریته‌های امسال «عادت رشد فشرده» از ترا نوا، عادات رشد را نشان می‌دهند، و به شاخ و برگ‌های فشرده اجازه می‌دهد که جدا نشوند، و این باعث می‌شود که برای کاشت‌ها، حاشیه‌ها و بسترهای مختلط که در آن فضا نگران‌کننده است یا منظره‌ای منظم، مناسب باشند. پاولیچ گفت: نگاه مطلوب است.



منبع