“مهدکودک جدید بهداشت را در اولویت اول قرار داده است”

نوآوری
HilverdaFlorist یک نوآوری در بهداشت باغبانی دارد. در چهار مکان در مهد کودک، “سیستم تمیز کردن چرخ و کف” جدید در اینجا نصب شده است. هنگام تحویل مواد گیاهی و سایر کالاها از خارج به داخل، بالاترین سطح آمادگی اعمال می شود. همه لیفتراک‌ها و پالت‌کامیون‌ها بلافاصله پس از ورود بر روی «سیستم تمیز کردن چرخ و کفی» جدید حرکت می‌کنند. این یک سیستم بادوام است که برای استفاده فشرده مناسب است. این سیستم جدید در هر بار تغییر یک منطقه در چهار نقطه مهم در شرکت قرار می گیرد. در یک برش 2 در 3 متری در کف بتنی شبکه های فولادی ضد زنگ با برس های متحرک در حمام ضد عفونی کننده Menno Florades قرار دارد. Thijs van Kessel: “Royal Brinkman در طول این فرآیند از ابتدا تا انتها به ما توصیه کرد. ما با هم توانستیم به سطح مطلوب بهداشت برای شرکت خود برسیم! هیچ چیز بدیهی تلقی نمی شود و بهداشت اولویت اصلی است.” “هر چیزی که حرکت می کند ضد عفونی می شود و همه خطرات انتقال بیماری ها به بهترین شکل ممکن حذف می شود.

مناطق بهداشتی
طراحی مهد کودک به سه ناحیه رنگی قرمز، زرد و سبز تقسیم می شود. مناطق در حال رشد با محصولات زراعی به عنوان مناطق سبز مشخص شده اند. اینجاست که سخت ترین اقدامات بهداشتی انجام می شود. عفونت در اینجا بیشترین تأثیر را دارد. مناطق درجه بندی و جابجایی منطقه زرد هستند. مناطق قرمز همه مناطقی هستند که از نظر بهداشتی نمی توانید به طور کامل آنها را کنترل کنید. اینها شامل محوطه بیرونی و منطقه ای است که مواد جدید توسط رانندگان تحویل داده می شود. قبل از ورود به منطقه جدید، اقدامات بهداشتی در مرز هر منطقه انجام می شود. دیرک تایمرز: “ما توانستیم به HilverdaFlorist یک رویکرد کلی با راه حل های بهداشتی از برنامه HortiHygienz ارائه دهیم. راه حل های نصب شده در HilverdaFlorist متنوع هستند. ضد عفونی افراد (دست ها و کفش ها) با استفاده از قفل های بهداشتی مختلف، ضد عفونی چرخ ها و کفش‌ها با «سیستم تمیز کردن چرخ و کف کفش» جدید، ضدعفونی میزهای کشت با بوم اسپری پیشرفته و ضدعفونی آب آبیاری با پراکسید هیدروژن تثبیت‌شده با نقره انجام می‌شود. HilverdaFlorist از Menno Florades، Enno Rapid و Huwa-San TR استفاده می‌کند. -50 محصول برای ضدعفونی باکتری ها، قارچ ها، ویروس ها و ویروس ها.

تحلیل ریسک
دیرک تایمرز در مراحل اولیه به HilverdaFlorist پیوست تا نقشه های طراحی را با Thijs van Kessel بررسی کند. دیرک: “ما با ساخت یک تحلیل ریسک با استفاده از پنج ستون قطب نمای HortiHygienz شروع کردیم. با این تحلیل ریسک، راه حل های مشخصی اجرا شد.”

HilverdaFlorist در سال 2022 یک گلخانه جدید در Achterweg ایجاد کرد، یک مکان جدید مهد کودک در کنار مکان فعلی HilverdaFlorist در Dwarsweg در De Kwakel، هلند. شرکت ها از نظر فرآیند لجستیک به هم متصل هستند که این امر مستلزم آمادگی عالی از نظر بهداشتی است. Thijs van Kessel، رئیس خدمات تسهیلات: “ما یک شرکت پرورش و تکثیر هستیم و تولیدکنندگان گل شاخه بریده و گیاه گلدان را با مواد تکثیر مانند ژربرا، میخک، آلسترومریا و هلبوروس عرضه می کنیم. این باید عاری از بیماری ها و آفات باشد و به باکتری ها آلوده نباشد. ، قارچ ها و ویروس ها. این حق ماست که وجود داشته باشیم. ما قوانین بهداشتی سختگیرانه ای را بر خود تحمیل می کنیم و NAKtuinbouw نیز تقریباً هر هفته اینجا چک می کند.”

یک مهدکودک جدید ایده آل ترین موقعیت را به شما می دهد تا بهداشت را در اولویت شماره یک قرار دهید. این زمان در مرحله طراحی است که مهد کودک را تا حد امکان بهداشتی و عملی راه اندازی کنیم. HilverdaFlorist شروع به صحبت با متخصص بهداشت Dirk Timmers از Royal Brinkman در مراحل اولیه کرد. دیرک تایمرز با گذر از مسیرها، حرکات و خطوط پیاده روی به برنامه ها کمک کرد. برای از بین بردن تمام خطرات بهداشتی و جلوگیری از آلودگی متقابل.”



منبع

برای اطلاعات بیشتر:
گلفروشی هیلوردا
[email protected]
www.hilverdaflorist.com