مهدکودک Terra Nova معرفی‌های جدید و مکمل‌های کاتالوگ را در Cultivate 2023 به نمایش می‌گذارد.


نهالستان Terra Nova فهرستی از معرفی گیاهان را منتشر کرده است که در غرفه نمایشگاهی این شرکت Cultivate 2023 (# 1121, 1321, NV62, NV64) به همراه انتشار یک مکمل چاپی و آنلاین کاملاً جدید منتشر شده است.

گونه های جدیدی که در Cultivate 2023 معرفی شدند از طیف منتخبی از جنس ها، از جمله bergenia، geum، heuchera، penstemon، rudbeckia، scabiosa و sedum هستند. Terra Nova این گیاهان را به‌عنوان معرفی برای سال آینده انتخاب کرد تا از پیشرفت‌های برتر آن‌ها نسبت به ارقام قبلی و همچنین ویژگی‌های متمرکز بر عملکرد و بهترین ویژگی‌های اصلاحی آن‌ها استفاده کند.

نمایشگاه Terra Nova در Cultivate 2023 یک محیط باغ معتبر را به تصویر می‌کشد و طیف گسترده‌ای از کاربردهای گیاهی برای حاشیه‌ها، تخت‌خواب‌ها، ظروف و موارد دیگر را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. این غرفه مجموعه ای از انواع جدید را برای سال های 2023-2024 و بسیاری از موارد مورد علاقه قبلی را به نمایش می گذارد. برخی از اولین نمایش های فردی که در Cultivate نمایش داده می شود شامل موارد زیر است:

افزودنی جدید به سری VINTAGE™ Terra Nova، Bergenia ‘Bouquet’، با عادت رشد دسته جمعی و خوشه‌های گل‌های بزرگ و صورتی مایل به اسطوخودوس، که کاملاً در باغ‌ها و ظروف خودنمایی می‌کنند، برجسته شده است.

Geum TEMPO™ ‘Coral’ هیجان مداوم را برای سری محبوب TEMPO™ به ارمغان می آورد. این گیوم جدید دارای گل‌های درخشان و قرمز مرجانی با عادت فشرده و انواع کاربردهای خاص از جمله مقاوم بودن در برابر آهو و جذب گرده افشان عالی است.

Heuchera ‘Changeling’ با ویژگی منحصر به فرد خود در تغییر رنگ هفتگی که یک منظره طبیعی همیشه در حال تغییر را برای مخلوط کن، کنتراست یا ظروف مخلوط ترسیم می کند، مطابق با همنام خود عمل می کند.

دو هیچر جدید که در Cultivate عرضه می شوند عبارتند از FOREVER® ‘Midnight’ و ‘Peach Smoothie’. «Midnight»، جدیدترین افزوده شده به مجموعه FOREVER® Terra Nova، برگ‌های ژولیده و مشکی بنفش را با لبه‌های واضح ارائه می‌کند. «اسموتی هلو» برگ‌های بزرگ و پررنگی را با رنگ‌های گیلاسی، مرجانی و نارنجی نشان می‌دهد.

Penstemon NOVA®’ Twilight’ و Penstemon NOVA®’ Pearl’ بخشی از سری Penstemon NOVA® Terra Nova نیز در این نمایشگاه معرفی خواهند شد. این واریته‌های جدید توسط پرورش‌دهندگان Terra Nova برای افزایش ارتفاع نسبت به ارقام قبلی، پرورش داده شده‌اند و ظاهری شگفت‌انگیز به پنستمون می‌دهند.

«Parade of Parrots»، یکی دیگر از پنستمون‌های جدید که در Cultivate به نمایش درآمد، با نمایش گل‌های عظیم گل‌های رنگارنگ که توسط ساقه‌های محکم و راست حمایت می‌شوند، متمایز است.

Rudbeckia’ Summer Sienna’ با تولید فراوان گل‌های برنزی با اندازه متوسط، قهوه‌ای و آفتابی که قرار است اصلی‌ترین باغ‌های آفتاب‌گیر و دارای زه‌کشی خوب باشند، به فهرست گونه‌های برجسته می‌افزاید.

Scabiosa NOVA® ‘Dew Drops’ برای نشان دادن ظاهری بهتر و تنوع برجسته تر در مقایسه با پیشینیان خود پرورش داده شد. گل های اسطوخودوس دوست داشتنی آن از ماه می تا سپتامبر به وفور با تناسب مناسب با شاخ و برگ و ساقه آن تولید می شوند.

همچنین برای اولین بار Sedum NOVA® ‘Cherry Fizz’ به نمایش گذاشته خواهد شد. معرفی جدید با نمایش گل های باورنکردنی سر گل های صورتی گیلاس، پیشگامی برای گیاهان چند ساله بزرگ و گوشتی است.

انواع تا به حال دیده نشده ترا نوا، در میان سایر موارد دلخواه بازگشتی، از طریق کاتالوگ گیاهان “مینی” 2023-2024 این شرکت قابل کاوش هستند، که به طور مشترک توسط تیم بازاریابی Terra Nova به عنوان مکمل به روز شده کاتالوگ دیجیتال بزرگتر این شرکت از سال گذشته مفهوم سازی شده است. نمایش پرورش دهید.

اعضای کارکنان Terra Nova این مکمل را طراحی کردند تا تجربه انتخاب گیاه بینندگان را با رویکردی ساده برای مطالعه راهنمای برنامه و کارخانه جدید برای مرور، خرید و اهداف یادگیری آسان کنند.

مجموعه ای باورنکردنی از گیاهان جدید و کلاسیک های جاودانه با تصاویر خیره کننده و متناظر در سراسر مکمل کاتالوگ همراه با اطلاعات ارزشمند در مورد برنامه های ویژه انحصاری، منابع و گزینه های خرید Terra Nova که تجربه سفارش سفارشی را به مشتریان ارائه می دهد، ارائه شده است.

مکمل کاتالوگ 2023-2024 به صورت دیجیتالی و بدون هیچ هزینه ای در وب سایت مهدکودک ترا نوا موجود است. نسخه های چاپی را می توان از طریق نمایندگان فروش یا دلالان ترا نوا و همچنین با بازدید از غرفه ترا نوا در طول Cultivate 2023 درخواست کرد.

برای اطلاعات بیشتر:
مهد کودک ترا نوا
[email protected]
www.terranovanurseries.com



منبع