مهدکودک Terra Nova کاتالوگ محصولات دیجیتال/چاپ جدید را برای سال‌های 2022-2023 منتشر می‌کند.

صفحات داخل کاتالوگ به سبک look-book شامل بخش‌های اطلاعاتی سازمان‌دهی‌شده با تصاویر رنگارنگ و روایت‌های مفید برای تولیدکنندگان حرفه‌ای است که به دنبال بهترین گونه‌ها هستند. این کاتالوگ مفهومی و ایجاد شده است تا به عنوان راهنمای انتخاب محصول با استفاده آسان عمل کند و دسترسی دیجیتال و چاپی را به یک نمای کلی سازمان یافته از دانش صنعت از تیم پرورش Terra Nova ارائه دهد. همچنین به عنوان راهنمای اطلاعاتی و عکاسی برای خرده فروشان مرکز باغ و طراحان منظر طراحی شده است.

نهالستان Terra Nova امروز نسخه 2022-2023 کاتالوگ گیاهان خود را منتشر کرد و سه دهه از نوآوری های پرورشی، راه حل های خلاقانه و تحقیقات و اکتشافات پیشگام برای باغبانی در سراسر جهان را جشن گرفت. کاتالوگ جدید اکنون در وب سایت Terra Nova به صورت زنده در دسترس است و در طول Cultivate 2022 به صورت چاپی توزیع خواهد شد.

کاتالوگ دارای انواع، سری ها و مجموعه های جدید و محبوب از مهد کودک های Terra Nova است. نتایج قابل توجه باغ آزمایشی ملی و بین المللی؛ و نکات برجسته رویدادهای باغبانی چین و نمایش هایی که ترا نوا در آن شرکت کرده است.

گونه‌های گیاهی پرورش‌یافته برای منظره‌های مختلف و کاربردهای دیگر به‌صورت گروهی با جنس‌ها و مجموعه‌هایی از اهداف مرتبط در کاتالوگ مشخص شده‌اند. این گیاهان در بخش‌های صفحه اختصاصی، که شامل «گیاهان گرده‌افشان مهدکودک ترا نوا»، «گیاهان خانگی از ترا نوا»، «بومی‌های آمریکای شمالی ترا نوا» و «کاربران کم‌آب ترا نوا» می‌شوند، توضیح داده شده‌اند.

تیم های پرورش و بازاریابی Terra Nova با همکاری یکدیگر کاتالوگ جدید را برای جشن گرفتن 30 سال موفقیت این شرکت در صنعت باغبانی طراحی کردند. طرح یادبود شامل یک تم ویژه سی امین سالگرد روی جلد جلوی کاتالوگ است که بسیاری از انواع تحسین برانگیز ترا نوا را به نمایش می گذارد.



منبع همچنین در سراسر کاتالوگ بخش های پویا و توصیفی برای خلاصه کردن بسیاری از جنس های تعیین کننده روند Terra Nova گنجانده شده است. این بخش‌ها شامل عکس‌های باغ و اطلاعات نمایه برای آگاستاش، بگونیا، برجنیا، کولئوس، دیسنترا، اکیناسه، هلبوروس، هوشرا، نیفوفیا، لوکانتموم، نپتا و دیگران است.

نسخه دیجیتالی کاتالوگ 2022-2023 را می توان بدون هیچ هزینه ای از اینجا دریافت و دانلود کرد.

کاتالوگ جدید شامل 19 بخش از اخبار و اطلاعات قابل توجه دیگر از مهدکودک های Terra Nova است که شامل معرفی جدید برای سال های 2022-2023 می شود. برنامه تخفیف زود هنگام Terra Nova; باغ نمایش شرکت؛ مشارکت Terra Nova با ThinkPlants. نمایش خیره کننده از سبدهای آویزان و ظروف مخلوط. تلاش های ترا نوا برای کاهش مصرف زباله و پلاستیک برای سیاره ای سالم تر. جزئیات قیمت و سفارش؛ گیاهان پرفروش؛ و اطلاعات منابع اضافی

جدید در این نسخه کاتالوگ، صفحه نمایشی است که عکس‌های پروژه‌ها و رویدادهای زیبای محوطه‌سازی را نشان می‌دهد که Terra Nova برای آنها در چین مشاوره کرده است. اینها شامل پروژه های Moasiculture در پکن است که توسط Terra Nova و صاحب مجوز آن Beijing Florascape طراحی شده است، و جشنواره باغ دامو 2021، که با نماینده Terra Nova چین، کوین چن، برنامه ریزی شده بود و توسط مالک مجوز Chongqing Tianmu Agriculture برگزار شد.