مهد کودک محلی می خواهد درخت کریسمس را با درخت بومی جایگزین کند

در حالی که هاوایی شروع به دریافت هجوم سالانه درختان کریسمس از سرزمین اصلی می کند، یک مهدکوه گیاهی در اوآهو در حال فروش یک جایگزین بومی و محلی برای جشن گرفتن تعطیلات است. درختان آلاهی که در جنگل‌های سراسر ایالت رشد می‌کنند، شاخه‌هایی به شکل متقارن دارند که شبیه درخت‌های کریسمس سنتی است. شاخه ها به اندازه کافی ضخیم برای تزئین هستند و درختان به خوبی در گلدان رشد می کنند تا بتوان از آنها در داخل و خارج استفاده کرد.

ریک باربوزا، که یکی از بنیانگذاران Hui Ku Maoli Ola، یک نهالستان تجاری است که گیاهان بومی هاوایی و پلینزیایی را به فروش می رساند، امسال بیش از 200 آلهی پرورش داده است. او گفت که از آنها الهام گرفته شده است که آنها را به عنوان درخت کریسمس به بازار عرضه کند زیرا می توان آنها را برای نسل ها دوباره استفاده کرد.

باربوزا گفت: «وقتی بزرگ شدم، هرگز از ایده خرید یک درخت خشک خوشم نمی آمد. هیچ کاری نمی توانید برای احیای آن درخت انجام دهید.

مقاله کامل را در www.civilbeat.org بخوانید.



منبع ایده فروش آلاهی ناشی از ناامیدی باربوزا از خرید هر سال یک درخت کریسمس غیربومی فقط برای انداختن آن در سطل سبز پس از پایان تعطیلات بود. او گزینه خرید یک نسخه پلاستیکی را دوست نداشت، بنابراین مهد کودک خود را اسکن کرد تا درختی را پیدا کند که در الگوی شعاعی شبیه درختان صنوبر یا کاج رشد کرده است. او گفت که اللهی بهترین انتخاب بود.