موسسه نوآوری منابع مدیر فنی جدید استخدام کرد

راب تجربه باغبانی فراوانی را برای جامعه RII به ارمغان می آورد. درک اسمیت، مدیر اجرایی موسسه نوآوری منابع، گفت: تخصص او منبع فوق العاده ای برای تولیدکنندگان انواع محصولات خواهد بود. “از آنجایی که کشاورزی محیط کنترل شده به عنوان یک رشته به رشد خود ادامه می دهد و فن آوری های جدید توسعه می یابد، پیشینه راب در مدیریت تاسیسات و تحقیقات بسیار ارزشمند خواهد بود تا اطمینان حاصل شود که RII به ارائه اطلاعات و شیوه های پیشرو ادامه می دهد.”

در نقش جدید خود، ادی بر شورای مشاوره فنی چند رشته ای RII نظارت خواهد کرد که توسط متخصصان موضوعی صنعت و دانشگاهی نمایندگی می شود. شورای مشورتی به موضوعاتی مانند چرخش آب، اتوماسیون و کنترل ها، روشنایی، تهویه مطبوع و سایر زمینه های کلیدی باغبانی می پردازد. ادی همچنین توسعه یک برنامه اعتبارسنجی حرفه‌ای طراحی و ساخت را رهبری می‌کند و در عین حال تیم فنی RII را در تولید بهترین راهنماهای شیوه‌ها هدایت می‌کند. پیشینه او در گسترش ارزشی که تولیدکنندگان از PowerScore به دست می‌آورند، ابزاری نوآورانه که راه‌هایی را که تولیدکنندگان کارایی و بهره‌وری تسهیلات را بهینه می‌کنند استاندارد و اندازه‌گیری می‌کند و خطوط پایه را تعیین می‌کند تا طیف وسیعی از بازیگران بازار را قادر می‌سازد تا تولیدکنندگان را با سیاست‌ها، مشوق‌ها و استانداردها حمایت کنند، مفید خواهد بود. که تاب آوری کشاورزی را ارتقا می دهند.

ادی گفت: “این زمان هیجان انگیزی برای کار در CEA است، به ویژه از آنجایی که پیشرفت در دانش و فناوری همچنان به نوآوری ادامه می دهد.” «کسانی که در CEA تشنه این پیشرفت‌ها هستند و دائماً به دنبال راه‌هایی برای اصلاح و بهبود عملکرد خود هستند. من از پیوستن به RII که از شهرت فوق العاده ای در بین پرورش دهندگان برخوردار است، خوشحالم. من مشتاقانه منتظر چالش هستم.»

از سال 2017، ادی به عنوان مشاور گلخانه برای مشتریان مختلف کشاورزی، از جمله تأسیسات هیدروپونیک و شاهدانه کار کرده است. او به عنوان مشاور، تأسیسات/گلخانه‌های کشت در مقیاس بزرگ را برای پروژه‌های پیشنهادی در شش ایالت طراحی کرده و در مورد نوسازی گلخانه، یکنواختی جریان هوا، انتخاب تجهیزات و سنسورها در پروژه‌های متعدد مشاوره کرده است. ادی در شورای مشورتی فنی RII برای راهنمای بهترین روش‌های محصولات CEA خدمت کرده است و عضو گروه کاری آب RII در مورد پایداری حشیش بوده است. قبل از کار به عنوان مشاور، ادی به عنوان مدیر تسهیلات رشد گیاه در دانشگاه پردو کار می کرد، جایی که او مسئول تمام جنبه های مدیریت محصول برای یک گلخانه پیشرفته، 43000 فوت مربع، سه اتاق رشد بود. و بیش از 60 اتاق رشد گیاه. ادی در اوایل کار خود به عنوان باغبان برای Dow AgroSciences کار می کرد، جایی که او مسئول کیفیت محصول بیش از 60 گونه تحقیقاتی در یک گلخانه 60000 فوت مربعی با 32 منطقه بود.

برای اطلاعات بیشتر:
مرکز نوآوری منابع
www.resourceinnovation.org



منبع

موسسه نوآوری منابع (RII)، یک سازمان سنجش انرژی و آب که بهترین شیوه های بهره وری منابع را برای تولیدکنندگان CEA ارائه می کند، راب ادی مشاور گلخانه ای باتجربه را به عنوان مدیر فنی منصوب کرده است.