میثاق باغبانی گلخانه ای انتقال انرژی در گروه Beekenkamp امضا شد


انتشار CO2 در باغبانی گلخانه ای در سال های آینده به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. در 30 نوامبر 2022، وزارتخانه های کشاورزی، امور اقتصادی، و اقلیم و دارایی، میثاق انتقال انرژی گلخانه ای باغبانی 2022-2030 را همراه با سایر طرف های بخش باغبانی امضا کردند. طرفین روی اقداماتی برای صرفه جویی در انرژی و پایداری کار خواهند کرد که برای باغبانی گلخانه ای سالم و سودآور ضروری است.

امضای عهد
این امضا در گروه Beekenkamp صورت گرفت، جایی که وزیر کشاورزی، طبیعت و کیفیت غذا پیت آداما، وزیر آب و هوا و انرژی راب جتن، و وزیر امور مالی، Marnix van Rij در آن حضور داشتند. Beekenkamp، مدیر کل Beekenkamp Group، با ارائه یک سخنرانی به وزارتخانه ها و سایر شرکت کنندگان از Glastuinbouw Nederland، Greenport’s Nederland و Gemeente Westland خوش آمد گفت و در مورد تمرکز گروه Beekenkamp بیشتر گفت. پس از این، فیلیپ ون زانتن، مدیر پروژه و انرژی در گروه Beekenkamp، تور ترکیبی حرارت و برق (CHP) و اتصال حرارت زمین گرمایی را ارائه داد. پس از این، گروه با پوشیدن لباس‌های بهداشتی به داخل گلخانه رفتند تا از دستگاه‌های برش و بخش‌هایی با گیاهانی که زیر نور LED رشد می‌کردند بازدید کنند.

علاقه
Beekenkamp: “مهم است که در مواقع بحران با یکدیگر صحبت کنیم، و من از این دعوت شگفت زده شدم. من با خوشحالی از این فرصت استفاده کردم تا از اهمیت انتقال انرژی حمایت کنم و نشان دهم که ما به عنوان یک شرکت در حال حاضر در مورد چه کاری انجام می دهیم. آی تی.” فیلیپ ون زانتن می افزاید: “خوب است که یک بار دیگر بر نیاز به اقدامات سریع و ملموس برای وضعیت فعلی انرژی تاکید کنیم زیرا هنوز کار برای انجام دادن وجود دارد. بسیار مهم است که دولت بینش خوبی نسبت به آنچه در حال وقوع است داشته باشد. در بخش.”

واکنش ها
این میثاق پیروی از توافقات بلندمدت قبلی است که در آن برنامه Kas als Energiebron هسته اصلی آن را تشکیل می داد. قبل از امضای قرارداد، پیت آدما، وزیر کشاورزی، طبیعت و کیفیت غذا گفت: “من به بخش باغبانی گلخانه ای در هلند بسیار افتخار می کنم. آنها یک رهبر جهانی در تولید پایدار هستند. اما من از این مهم نیز آگاه هستم. نگرانی‌هایی که کارآفرینان در مورد قیمت بالای گاز دارند. در عین حال، ما به طور مشترک با یک چالش آب و هوایی بزرگ در باغبانی گلخانه‌ای مواجه هستیم. به همین دلیل است که این توافق بسیار مهم است. این بخش می تواند تا سال 2040 آب و هوا خنثی شود و یک رهبر جهانی باقی بماند.”

از طرف Glastuinbouw Nederland، آدری بوم-لمسترا به چرایی یک میثاق پاسخ می دهد: “دولت و بخش با این میثاق نشان می دهند که همکاری پیش شرطی برای کار پیچیده ای است که انتقال انرژی است. با همکاری یکدیگر، دانش، تعهد و می توان از ظرفیت نوآورانه این بخش استفاده و حمایت کرد و می توان تعادل مناسبی بین تشویق و ترغیب کارآفرینان برای کاهش انتشار CO2 در بخش ایجاد کرد. ما روی یک سیاست پایدار از سوی دولت ها حساب می کنیم، این تنها راهی است که بخش می تواند ایجاد کند برنامه های خوبی دارد و حرکت می کند.”

برای اطلاعات بیشتر:
گروه Beekenkamp
www.beekenkamp.nl



منبع