نازبو پرورش گل رز در فضای باز | dastchinflower

اگر دما به کمتر از 15 درجه برسد، گیاه ممکن است وارد فاز خواب خود شده و تولید گل را متوقف کند. به طور کلی ایده خوبی است که رز مینیاتوری خود را هر 1 تا 2 هفته بچرخانید، بنابراین تمام نواحی گیاه مقادیر مشابهی از نور دریافت می کنند و به طور متقارن رشد می کنند. رز زرد نماد دوستی و رز سفید بیانگر خلوص و پاک بودن است. رزهای مینیاتوری، همان رزهای معمولی هستند که فقط از نظر اندازه کوچک­ترند.

  • توجه داشته باشید که سطح خاک را باید همیشه مرطوب نگه دارید.
  • همچنین آب و هوای گرم، خشک و دارای وزش باد زیاد، گل‌های رز را خیلی سریع خشک می‌کند، پس باید آب بیشتری دریافت کنند.
  • هنگام پرورش گل رز مینیاتوری در داخل خانه، نور کافی مهم ترین چیزی است که باید روی آن تمرکز کرد، بنابراین این کار را درست انجام دهید، بقیه کارها آسان می شود.
  • بهترین زمان برای پرورش گل‌ رز بعد از آخرین سرمای زمستان در فصل بهار یا حداقل 6 هفته قبل از اولین موج هوای سرد در منطقه زندگی شما در پاییز است.

اطمینان حاصل کنید که ساقه تا جایی که می تواند در رنگ غوطه ور باشد. تعداد فنجان هایی که استفاده می کنید بستگی به این دارد که ساقه گل رز خود را به چند قسمت ببرید. از فنجان هایی استفاده کنید که دیوارهای مستقیم دارند.

نماد گل رزهای رنگین کمانی

نهال ها سالم و مناسب هستند، اما به دلیل اینکه گلخانه عمل قلمه زنی را برای آنها انجام داده گران هستند. پیرایش ساقه ها در زیر آب به جلوگیری از ورود هوا به قسمت انتهای ساقه و به تازه تر شدن آنها کمک می کند. با ورود هوا، به ساقه گل ها آن ها بلافاصله شروع به خراب شدن می کند.

دمای مورد نیاز برای گل رز مینیاتوری داخل منزل

همچنین مجله خبری گل و گیاه‌ای از گیاه را انتخاب کنید که برای رشد در گلدان مناسب باشد. به‌عنوان‌مثال رز بوته‌ای بیش‌ازحد برای زندگی در گلدان بزرگ است و نباید سراغ آن بروید، درعوض گل رز مینیاتوری یک انتخاب عالی برای نگهداری در گلدان است. همچنین بهتر است گلدانی بلند را انتخاب کنید، زیرا ریشه‌های این گیاه ترجیح می‌دهند در عمق زندگی کنند. ضمن اینکه سایز مناسب گلدان و وجود سوراخ‌های تخلیه آب در کف آن نیز جزء ملزومات گیاه است. در صورتی که این گل را به عنوان هدیه انتخاب کرده‌اید، می‌توانیم آن را همراه متن دلخواهتان و شیوه‌ی سورپرایز کردنی که مد نظر دارید از طرف شما ارسال کنیم. در گُل سِتان سعی شده، قیمت انواع گلهای رز هلندی در گونه ها،رنگ‌های متنوع وکیفیت بالا با قیمت مناسب نسبت به بازار برای شما تهیه گردد.

رز رنگارنگ

طیف بینابین صورتی را هم می‌توان در هر موقعیتی هدیه داد، از تسلیت و همدردی تا تشکر و قدردانی. گل رز از جمله محبوب ترین و پرکاربردترین گیاهان زینتی طبقه بندی می شود. آنها را تقریبا در همه جا پیدا می کنیم، از بالکن ها و حیاط خلوت گرفته تا معروف ترین باغ های سلطنتی جهان.

http://bongahekhodro.ir