نحوه انتخاب چراغ های رشد فلورسنت برای مزرعه خود

مقاله کامل را در www.university.upstartfarmers.com بخوانید.

چه زمانی باید از چراغ های رشد فلورسنت استفاده کرد؟
بیشتر عملیات های تجاری و بزرگ مقیاس از چراغ های LED استفاده می کنند زیرا طول عمر بیشتری دارند و نور بیشتری ساطع می کنند. لامپ‌های فلورسنت نیز شکننده‌تر هستند، به این معنی که کشاورز می‌تواند هزینه‌های نیروی کار اضافی را برای نگهداری از آنها متحمل شود و ممکن است ارزش وقت یا هزینه را نداشته باشد.

چراغ های رشد فلورسنت می توانند یک گزینه روشنایی ارزان برای یک مزرعه کوچک باشند، اما همه چراغ های فلورسنت یکسان نیستند. اگر از نوع مناسب استفاده نکنید، نور کافی برای رشد نخواهید داشت.

برای اتخاذ بهترین تصمیم اقتصادی در مورد روشنایی مزرعه خود، هزینه های سرمایه ای و عملیاتی گزینه های روشنایی خود را در طول زمان مقایسه کنید. فراموش نکنید که هزینه های تعویض و حذف حرارت را در نظر بگیرید! گزینه دیگری که باید در نظر بگیرید میله های نور LED است.



منبع

با این حال، کشاورزان در مقیاس کوچک یا سرگرمی ممکن است چراغ های فلورسنت را انتخابی مقرون به صرفه بدانند، به ویژه برای گیاهان کم نور یا گیاهان در مرحله توسعه کم نور.

همانطور که اندازه شما را افزایش می دهید، مطمئن شوید که فلورسنت ها هنوز از نظر هزینه منطقی هستند. دکتر نیت استوری می‌گوید: «اگر شما یک عملیات تجاری انجام می‌دهید، قبل از اینکه به فلورسنت متعهد شوم، واقعاً به مسائل اقتصادی نگاه می‌کنم.