نحوه تبدیل انتشار گازهای گلخانه ای به غذا برای گیاهان


پلتفرم حمل و نقل کالای دیجیتال Shypple و Value Maritime برای آینده ای پاک تر برای صنعت حمل و نقل با یکدیگر همکاری می کنند.

در حال حاضر 60000 کشتی نفتی در سراسر جهان وجود دارد. تغییر این کشتی ها به سوخت های پاک تر یک شبه غیرممکن است. Value Maritime’s Filtree System پاسخی برای به حداقل رساندن انتشار گازهای گلخانه ای این کشتی ها در حال حاضر است. گوگرد، گرد و غبار ریز و CO2 را از گازهای خروجی مخازن فیلتر می کند. CO2 در ظروف در باتری های CO2 ذخیره می شود. این باتری ها در بنادر تخلیه می شوند و سپس به گلخانه منتقل می شوند. CO2 پاک شده مجدداً برای تحریک رشد محصول استفاده می شود. وقتی مخزن خالی شد به کشتی برگردانده می شود و چرخه دوباره شروع می شود.

اکنون زمان نوآوری پایدار فرا رسیده است
ما اکنون به یک راه حل نیاز داریم، نه در آینده. این همان چیزی است که ما در Value Maritime با مقاوم‌سازی این کشتی‌ها برای سبزتر و بسیار پایدارتر ارائه می‌کنیم. راه حل ما بلافاصله برای نصب در دسترس است. مارتن لودویکس، مدیر و یکی از بنیان‌گذاران Value Maritime می‌گوید، دیدن علاقه فزاینده به راه‌حل‌های زیست‌محیطی بسیار خوب است، زیرا شرکت‌های حمل‌کننده تلاش خود را برای کمک به آب و هوای بهتر افزایش می‌دهند.

با توجه به اینکه Shypple اولین حمل و نقل دیجیتال برای کالاهای تازه است، یک تناسب طبیعی است. ارسال کنندگان محصولات تازه از انتشار گازهای گلخانه ای خود کاملاً دید دارند و می توانند راه حلی را انتخاب کنند که رشد محصولات آنها را نیز تسریع کند. از ماه سپتامبر، همه فرستنده‌ها می‌توانند بین جبران انتشار گازهای گلخانه‌ای خود با کاشت درخت یا ارسال کاملاً بی‌کربن با انتخاب سوخت‌های زیستی یا گزینه Filtree یکی را انتخاب کنند.

www.shypple.com/fresh



منبع