نقد و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A۱۳

بههرحال این باتری میتواند به عنوان یک باتری مناسب برای یک گوشی اقتصادی محسوب شده، به خوبی از پس میزان انرژی مصرفی نمایشگر نسبتاً بزرگ و رزولوشن بالای آن برمیآید. شیائومی پنل پشتی دستگاه خود را از جنس شیشه ساخته است و رنگ مشکی آن مستعد دریافت لکه است. به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در چند سال اخیر با حضور محصولات شیائومی در بازار موبایل، سامسونگ مجبور با تغییر رویه خود برای جذب مشتریان بیشتر با تقویت خط تولید گوشیهای میان رده و افزایش کیفیت گوشیهای پایین رده خود سعی در جذب کاربران بیشتر دارد. آی سی تعذیه کوالکام نیز حضور دارد که از QC 3.0 همراه با شارژ MTK پشتیبانی می کند. برای دسترسی سریعتر نیز میتوانید با عضویت در یکی از شبکههای اجتماعی تلگرام و یا اینستاگرام همواره به بروزترین و جدیدترین لیست قیمت گوشی شیائومی دسترسی داشته باشید، در غیر این صورت میتوانید از طریق ارتباط با پشتیبانی سایت نیز اقدام به دریافت راهنمایی برای خرید و لیست قیمت کنید.

بررسی لوازم جانبی گوشی

ببینید سری m گوشی های سامسونگ با قیمت کمتری برای هند تولید می شود پس دلیل اینکه نسبت به سری ایکس گرانتر فروخته میشوند چیست؟ در نظر داشته باشید که این کمپانی خود را با نام انحصاری MI تبلیغ میکند که مخففی از جمله Mobile Internet است، به زبانی سادهتر این برند محصولات سخت افزاری خود را با سود کمتری به بازار عرضه میکند تا بتواند محصولات نرم افزاری خود را با سود قابل توجهی به فروش برساند. اگر بخواهیم این سری های گوشی سامسونگ را رده بندی کنیم باید بگوییم که گوشی های موبایل سامسونگ سری Note گوشی ها حرفه ای و سایز بزرگ هستند که دارای امکانات سخت افزاری قدرتمند و صفحه نمایش بزرگ هستند که با همراه داشتن قلم نوری مجزا میتوانند امکانات بسیار خوبی داشته باشند.

در مورد پک گلوبال شیائومی هم باید گفت، گوشی این پک از تمامی زبانهای شناخته شده دنیا پشتیبانی کرده و از برنامهها و سرویسهای گوگل به صورت پیشفرض استفاده میکند. ولی موضوع بسیار ساده است و آن هم چیزی نیست جزء فروش بیشتر با سود کمتر، بله درست است؛ طبق ادعای خود کمپانی شیائومی میزان سود فروش هر محصولی از این برند ۵ درصد است و حدود ۷۰ درصد از فروش محصولات را گوشی موبایل، ۲۰ درصد را تجهیزات جانبی و خانگی و ۱۰ درصد را خدمات اینترنتی، تبلیغات، موسیقی آنلاین و موارد مشابهی تشکیل میدهد. بهترین راه برای اطلاع از بروزترین قیمت گوشهای شیائومی، استفاده از فروشگاههای اینترنتی است که میتوانید با جستوجوی گوشی موبایل مورد نظر خود از آخرین قیمت آن موبایل هوشمند مطلع شوید. شارژر بیسیم برای کسانی که میخواهند بدون درگیری با سیم و کابل گوشی خود را شارژر کنند، بهترین گزینه محسوب میشود. به طور مثال باید گفت که این گوشی ضد آب نبوده و بدون شارژ بی سیم در اختیار شما قرار میگیرد.

این دستگاه به صفحه نمایش 6.1 اینچی امولد از نوع Dynamic AMOLED 2X با رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده که توسط گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت میشود. زمانی که تصاویر سلفی به تازگی در جهان معرفی شده بود گوشی گلکسی اس سامسونگ به دوربین 0.3 مگاپیکسلی VGA و لنز قدرتمند 5 مگاپیکسی در عقب این گوشی مجهز بود. البته این موضوع، لزوما یک نکته منفی برای نمایشگر ردمی نوت 9 اس نیست؛ چراکه نور پس زمینه نابرابر یک مشکل رایج در پنل های LCD در مقایسه با پنلهای اولد است.

خرید گوشی سامسونگ

برای نتیجه گیری کلی در این مورد باید گفت، گوشی شیائومی در کل از ارزش خرید بالایی برخوردار است چرا که این برند میتواند تمامی نیاز کاربران؛ از هر قشری و سطحی را در زمینه گوشی موبایل تامین کند، چه از لحاظ مشخصات فنی، قابلیتها و بروز بودن تکنولوژی و چه از نظر قیمت و قدرت خرید. اگرچه گوشی شیائومی از سال 2010 روانه بازار شده است، اما از ابتدا تاکنون انواع سری گوشی خود را با نام های Mi، Redmi، Poco، BlackShark تولید کرد و هر بار با ارتقاء تکنولوژی گوشی و تنوع قیمت آن توانست نظر خریداران گوشی را به خود جلب کند. به عقیده اکثریت عموم، در ایران قیمت هر محصولی که کم باشد به احتمال زیاد نقصی یا ایرادی در آن وجود دارد و قیمت هر محصولی بیش اندازه زیاد باشد حتما دلیلی قانع کننده وجود دارد.

بررسی گوشی شیائومی

دلیل آن ساده است، اگر دستگاهی دارای قیمت و مشخصات مشابه با یک مدل قدیمی باشد، قیمت مدل قدیمی به احتمال زیاد اندکی قبل یا بلافاصله پس از عرضهی مدل جدید کاهش مییابد. یکی دیگر از وجه اختلاف پک گلوبال و چینی شیائومی به قیمت آن مربوط میشود که پکهای چینی به مراتب به خاطر داشتن مشخصات فنی ضعیفتر وعدم استفاده از سرویسهای گوگل، قیمت کمتری نسبت به پک گلوبال دارند. البته همه چیز فقط به زبان، چند تا اپلیکیشن و سرویسهای گوگل ختم نمیشود، چون برخی از گوشیهای شیائومی پک چین دارای مشخصات فنی و سخت افزاری متفاوتتری نسبت به گوشیهای شیائومی پک گلوبال دارند که در اکثریت مواقع؛ پکهای چینی از مشخصات ضعیفتری برخوردار هستند.

انواع گوشی های شیائومی ساخت کشور چین است و در دو نسخه گلوبال و رام چین به بازار عرضه می شود. هر برندی سلیقه و ویژگیهای خاص خودش را دارد ولی شیائومی در کل پتانسیل این را دارد که بتواند برای هر خریداری به عنوان یک گزینه مناسب و ایدهآل پیشنهاد شود. اگر بیشتر بخواهیم به تاریخچه گوشی شیائومی بپردازیم باید گفت، شاید به نظر آید شیائومی به عنوان یک برند معتبر علاوه بر موبایل هوشمند در زمینههای دیگری مانند تولید لوازم جانبی، خانگی و هوشمند فعالیت میکند ولی اصلیترین دلیل پیشرفت این کمپانی بزرگ، فعالیت درزمینه گوشی موبایل است. گوشی که شاید سرآغاز حکمرانی شیائومی در بازار گوشی های هوشمند شد، XIAOMI Note 8 Pro و سری فونر سایت خرید گوشی شیائومی آن است. اگر بخواهیم به زبانی سادهتر به این موضوع بپردازیم باید گفت، پک چین از نامش که پیداست بیشتر برای خود کشور چین طراحی شده است تا بقیه کشورها، چرا که این پک فقط از دو زبان چینی و انگلیسی پشتیبانی کرده و از ابتدای تولید از سرویس و امکانات گوگل استفاده نمیکند، ولی به جای آن این پکها دارای اپلیکیشنهای چینی هستند که بیشتر برای کاربران گوشی شیائومی خود کشور چین کاربرد دارند.

موبایل سامسونگ سری بلک شارک (BlackShark) قدرتمندترین و معروفترین خط تولید گوشی شیائومی است که کاملا بر روی تولید گوشیهای گیمینگ تمرکز دارد و گوشی بلک شارک ۳.۴ و ۵ که از نامش پیداست جزء محصولات این خط تولید هستند. به راحتی با بررسی خطهای تولید برند Xiaomi در زمینه تلفن همراه هوشمند میتواند دید که اکثریت گوشیهای شیائومی مشخصاتفنی لازمه برای رفع نیازهای هر کاربر و قیمت مناسب باتوجه به قدرت خرید هر خریداری را دارا است. تا جایی که امروزه جدیدترین گوشی شیائومی با کیفیت و ارزان توانسته در جهان جایگاه ثابتی را به خود اختصاص دهد. شیائومی بیشتر سعی دارد نیاز کاربران خود را برطرف کند چه از نظر مالی و چه از نظر سخت افزاری، سامسونگ و اپل نیز همواره سعی دارند با ارائه جدیدترین تکنولوژی و امکانات روز دنیا در تلفنهای همراه هوشمند خود بهترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار دهند و زیاد به دنبال دغدغهی مالی کاربران خود نیستند.

موبایل شیائومی پس اگر به دنبال خرید گوشی موبایلی با قدرت سخت افزاری و قیمت مناسب هستید، گوشی شیائومی میتواند یکی از بهترین گزینهها برای خرید شما باشد. اصلی ترین رقیب هم رده قیمتی گوشی شیائومی سری redmi را می توان گوشی سامسونگ سری A معرفی کرد. این گوشی از یک اسپیکر مونو در پایین بدنه خود استفاده میکند و پورت ۳.۵ میلیمتری هم در آن قرار گرفته است. شفافیت و Sharpness تصاویر ثبت شده توسط این دوربین با توجه به بازه قیمتی میان رده بسیار خوب است و میتوانید روی دوبین آن به صورت ویژه حساب باز کنید. سری ردمی (Redmi) یکی از خطهای تولید گوشیهای پایینرده و میانرده شیائومی است و بیشتر بر روی ارائه یک موبایل هوشمند با مشخصات فنی و سختافزاری بروز به همراه قیمت فروش معقول تمرکز دارد و محصولات سری ردمی میتوانند اکثریت نیاز کاربران معمولی را به راحتی برطرف کنند که گوشی شیائومی ردمی ۹C، ۱۰A، سری نوت ۱۰ و نوت ۱۱ از نمونه محصولات این خط تولید محسوب میشوند.

خرید گوشی شیائومی