نقش تامین کنندگان جوان گیاهان در توانمند ساختن کشاورزان برای پیروی از روندها


آلوکازیا کالیفرنیا. برای بیشتر گیاهان شاخ و برگ اینجا را کلیک کنید

اما جنس‌های چند منظوره زیادی وجود دارد که تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان اکنون برای این مناطق چه در داخل و چه در خارج از آن استفاده می‌کنند. Ficus، Monstera، Philodendron، Hoyas، Chlorophytum و Senecios همه جای خود را در محیط های متعدد دارند.


در سمت چپ: بگونیا رکس به عنوان یک گیاه جوان. در سمت راست: Begonia maculata به عنوان یک گیاه جوان

با وجود تورم، تقاضای خوب
او توضیح می دهد که با وجود نگرانی فعلی در مورد تورم، مصرف کنندگان همچنان به دنبال محصولات رنگارنگ برای پر کردن ظروف بیرونی خود و همچنین گیاهان آپارتمانی عالی برای خانه های خود هستند. در حال حاضر تقاضای خوبی برای گیاهان گلدار در کنار انواع گیاهان آپارتمانی داریم.

بنابراین چه گونه ها یا دسته هایی مورد تقاضا هستند؟ کول در زیر توضیح می دهد.

چگونه پرورش دهندگان تصمیم می گیرند که کدام گونه ها را برای فصل آینده پرورش دهند؟ تامین کنندگان جوان گیاهان نقش زیادی در آن دارند. از ارائه واریته‌های جدید گرفته تا انواع موجود در دسترس که در حال حاضر مد هستند، بسیار مهم است که آنها به به روز رسانی پیشنهادات محصول خود ادامه دهند تا محصول پرورش دهنده را به تولیدکننده و سپس به بازار برسانند.

آیا مشتاق کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه گیاهان جوان DS Cole Grower هستید؟ برای کاتالوگ 2022-2023 اینجا را کلیک کنید و برای اضافات برنامه اینجا را کلیک کنید.

محصول تابستان و پاییز – Sunbeckias
“همیشه تقاضای تولیدکنندگان برای محصولات تابستانی و پاییزی که صاحبان خانه می‌خواهند خریداری کنند وجود دارد. سان‌بکیاها این نیاز را با گونه‌های مناسب برای رشد با تعدادی الگوی گل پر می‌کنند. به همین دلیل، حتی اگر ما مجموعه‌ای از Sunbeckias را داریم، تقاضا داگ کول مالک توضیح می‌دهد که برای رنگ‌های بیشتر، ما را بر آن داشته است که عرضه را به 6 نوع منحصر به فرد افزایش دهیم.

گیاهان چند منظوره – آلوکازیا
او ادامه می دهد که یکی دیگر از زمینه های مورد تقاضا گیاهان آپارتمانی است. نه فقط گیاهان آپارتمانی معمولی، بلکه دسته جدیدتر گیاهان شاخ و برگ که کاربرد چندمنظوره دارند؛ در یک خانه، و برای مناطق بیرونی در آفتاب یا سایه. آلوکازیا با رنگ ها و الگوهای جالب برای استفاده در خانه به ذهن می رسد. اکنون تعداد زیادی آلوکازیای بزرگتر برای کاشت در فضای باز وجود دارد.”


داگ کول در گلخانه


در سمت چپ: Pilea Peperomoides به عنوان یک گیاه جوان در سینی. در سمت راست: Ficus elastica Belize به عنوان یک گیاه جوان


سانبکیا کارلا

پرورش دهنده و مصرف کننده در ذهن
به گفته کول، هنگام ایجاد یک مجموعه، مهم است که هم پرورش دهنده و هم مصرف کننده را در نظر داشته باشید. “بنابراین، محصول باید دوستدار رشد باشد و باید زمانی که مصرف کنندگان فعالانه خرید می کنند آماده باشد. تولید کننده موفقیت را در مدت زمان معقول می خواهد، بنابراین مهم است که انواع عادات رشد مناسب داشته باشند. به عنوان مثال، بیشتر ساکولنت ها خوب به نظر می رسند. در یک عکس، اما برای ما مهم است که گونه‌هایی را انتخاب کنیم که در واقع به‌عنوان یک نمونه کامل در گلخانه رشد کنند. رشد یک Echeveria قابل فروش نمی‌تواند یک سال طول بکشد.”

برای اطلاعات بیشتر
DS Cole Growerس
251 جاده روستای شمالی
لودون، NH 03307
ص: (603) 783-9561
f: (603) 783-9562
[email protected]
www.dscolegrowers.com



منبع


Monstera deliciosa


معرفی مجدد گونه های قدیمی – Monstera deliciosa

کول توضیح می‌دهد که ما مقاله را با تمرکز بر گونه‌های جدید شروع کردیم، در حالی که در واقعیت، ما اغلب گونه‌های قدیمی را که سال‌ها فراموش شده بودند، بازمی‌گردانیم. او در پایان می‌گوید: “گیاه معمولی Monstera deliciosa همیشه در دسترس بود. تا زمانی که اخیراً دسته‌بندی گیاهان خانگی احیا شد، یک گیاه معمولی بود. صنعت ما این مزیت را دارد که می‌تواند گیاهان را به روش‌های بازاریابی جدید تغییر کاربری دهد.” .

برای مثال، دی‌اس کول، پرورش‌دهنده نیوهمپشایر و پرورش‌دهنده گیاه جوان، اخیراً مجموعه‌ای از گیاهان جوان خود را با نگاه کردن به روندهای فعلی از سمت پرورش‌دهنده و مصرف‌کننده به‌روزرسانی کرده‌اند. او با داشتن 1700 گونه گیاه جوان در مجموعه، تجربه انواع گیاهان را دارد و در این مقاله، مالک داگ کول توضیح می دهد که در حال حاضر چه چیزی در حال افزایش است.