نمایشگاه تجاری Aalsmeer: ​​اطلاعات ضروری برای غرفه داران

به عنوان مثال، آخرین مهلت درخواست امتیازهای آویزان لحظه آخری چقدر است، چند بسته ناهار رایگان دریافت می شود، آیا لیستی از هتل های اطراف وجود دارد، یا چه زمانی و چگونه می توان محصولات را به غرفه آورد؟ پاسخ تمام این سوالات را در کتاب راهنمای غرفه داران خواهید یافت. در اینجا می توانید کتاب راهنمای غرفه داران را مطالعه کنید.

کارکنان را در غرفه خود ثبت نام کنید
برای سال‌ها، نمایشگاه تجاری Aalsmeer به عنوان یک رویداد شبکه‌ای غیرقابل فراموشی و گل‌کاری الهام‌بخش دیده می‌شود. به این ترتیب، این رویداد فرصت‌های خوبی را برای برقراری تماس‌های جدید، اطلاع از آخرین اخبار و انجام امور تجاری ارائه می‌دهد. برای ثبت نام کارکنان در غرفه اینجا کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
رویال فلورهلند
www.royalfloraholland.com

سازماندهی یک نمایشگاه تجاری بزرگ مانند نمایشگاه تجاری Aalsmeer بسیار دخیل است. به هر حال، تیمی که اکنون وظیفه سازماندهی این نمایشگاه را برای سالیان متمادی بر عهده داشته است، دیگر از تعداد زیاد سؤالاتی که با هر نسخه ارائه می شود شگفت زده نمی شود. به همین دلیل است که بیشتر جزئیات قبلاً در کتاب راهنمای غرفه داران ارائه شده است.

شبکه سازی و انجام تجارت
نمایشگاه تجاری Aalsmeer بازتابی از تمام تحولات عمده در بخش گل و گیاه است. غرفه داران و بازدیدکنندگان از سرتاسر جهان سال هاست که شخصیت بین المللی صنعت گل و گیاه را برجسته کرده اند. امسال، نمایشگاه تجاری دارای بیش از 600 غرفه است که آخرین روند گل و گیاه را به نمایش می گذارد. بر این اساس، Royal FloraHolland انتظار دارد هزاران بازدید کننده دوباره در رویداد امسال شرکت کنند.

نمایشگاه تجاری فرصت‌های خوبی برای برقراری تماس‌های جدید، پیگیری جدیدترین و انجام امور تجاری ارائه می‌دهد. یک رستوران بزرگ وجود دارد و در پایان روز نمایشگاه در روز پنجشنبه 10 نوامبر، شما صمیمانه برای خوردن و نوشیدنی در کافه نمایشگاه تجارت دعوت شده اید. نقشه تعاملی و لیست شرکت کنندگان را بررسی کنید. این همیشه به روز نگه داشته می شود.



منبع

برگزاری نمایشگاه تجاری Aalsmeer در 9، 10 و 11 نوامبر 2022 در حال انجام است. در این مرحله، Royal FloraHHolland قادر به ارائه جزئیات در مورد محتوای برنامه نیست. با این حال، اطلاعات ضروری برای غرفه داران از این هفته به صورت آنلاین در دسترس است.