نمایشگاه تجاری Aalsmeer: ​​یک کندو از فعالیت

در نمایشگاه تجاری Aalsmeer، که هفته گذشته برگزار شد، پر از فعالیت بود. حدود 20000 نفر از بیش از 50 کشور توانستند بزرگترین نمایشگاه گل و گیاه اروپا را پیدا کنند. با وجود بحران انرژی، روحیه مثبت بود. بازدیدکنندگان به وضوح از صحبت طولانی دوباره با یکدیگر لذت بردند.

جایزه Greennovation
نقطه مرکزی بین دو تالار، خانه سلطنتی فلورهلند بود، جایی که رفت و آمد مداوم مردم در آنجا بود. نمایشگرهای نمایشی در فلوریدا اضافه کاری داشتند. در غرفه Aalsmeer-Oost، بازدیدکنندگان ایده خوبی از تمام کارهای ساختمانی که در حال حاضر در آنجا انجام می شود، دریافت کردند. در اولین روز نمایشگاه، استیون ون شیلفگارد، مدیرعامل شرکت Hazeu Orchids جایزه Greenovation 2022 را به ارکیدها اهدا کرد.

زیبایی و الهام زیادی برای یافتن وجود داشت. شرکت‌های گل‌کاری نشان دادند که اخیراً طبق معمول در نمایشگاه تجاری چه می‌کنند و چه می‌سازند. به عنوان مثال، برخی در حال حاضر نگاهی اجمالی به آینده دارند، به عنوان مثال، با مجموعه های جدید. خلاقیت های خیره کننده یا خلاقانه به طور کامل به نمایش گذاشته شد. چت زنده در مورد مجموعه، مفاهیم، ​​تجارت، قیمت انرژی، و هر چیز دیگری روی میز. و این باعث جذب بازدیدکنندگان تجاری زیادی شد. سال گذشته، اقدامات کرونا مانع از ورود بسیاری از بازدیدکنندگان خارجی شد. خوشبختانه امسال هم تعداد زیادی آمدند. این نمایشگاه با حضور 663 غرفه‌دار پر بود و کمبود چشم و گوش نداشت.

برای اطلاعات بیشتر:
رویال فلورهلند
www.royalfloraholland.com

جدید در کانون توجه
در کنار خانه رویال FloraHolland، می توانید غرفه نوولتی ما را نیز پیدا کنید. دیدن خرید در این چیزهای جدید است. برای سهولت خرید برای خریداران، همه محصولات زیبا و پایدار با یک کد QR ارائه شدند. اسکن کد QR آنها را مستقیماً به محیط خرید در فلوریدا برد، جایی که خریداران می‌توانند اطلاعات محصول را پیدا کنند و همچنین محصولات زیبا را مستقیماً خریداری کنند. در میان نوآوری های ارائه شده نیز محصولات فینالیست های مسابقه برای جایزه گلزن تولپ بود. این جایزه اسکار برای بهترین معرفی بازار روز پنجشنبه 15 دسامبر در شاخه گل های شاخه بریده، مفاهیم، ​​گیاهان آپارتمانی و گیاهان باغی اهدا می شود.



منبع