نمایشگاه گل 2023 انجمن باغبانی جامائیکا صنعت رو به رشدی را به نمایش گذاشت

مشتریان و بازدیدکنندگان به طور یکسان از ساعت 8:30 صبح در صف ایستادند تا مطمئن شوند که جزو اولین کسانی هستند که گیاهان را خریداری می کنند، نمایشگاه های گل و نمایشگاه های باغبانی دیدنی را مشاهده می کنند، از سخنرانی ها و تظاهرات در مورد چیدمان گل و مراقبت از گیاهان یاد می گیرند، از وعده های غذایی مجلل لذت می برند. و تنقلات از فودکورت و البته برای بردن جوایز نقطه ای. این نمایش یکشنبه ادامه یافت.

در jamaicaobserver.com بیشتر بخوانید



منبع

نمایشگاه‌های باغبانی خیره‌کننده در دسته‌های مختلف شامل گیاهان گلدار و غیرگل‌دار، کاشت‌های ترکیبی، آنتوریوم، گیاهان شاخ و برگ و طیف وسیعی از ساکولنت‌های مرسوم بود و گیاهان و چیدمان کاکتوس‌ها جشنی برای چشمان دوستداران مشتاق گیاه، باغبانان بود. و منظره سازان به ویژه باید به نمایش ساکولنت های عجیب و غریب Echeveria و Aeonium از کره اشاره کرد.

نمایش‌های گل‌های شگفت‌انگیز از جامائیکا بین‌المللی ایکبانا – سنت اندرو فصل 156; مدرسه اوهارا، و از غرفه‌دارانی که برای اولین بار در انجمن حضور داشتند، جانای مدن و کاملیا راسل، که هر دو روبان‌های قرمز را بریده‌اند (مقام دوم) پس‌زمینه مناسبی برای فرصت‌های عکس برای بسیاری از مشتریان بود. در همین حال، کلوپ گل آرایه‌کنندگان سنت اندرو برنده جام لوئیز دوروتی فونگ تام برای بهترین گل آرایی شد.

روز شنبه، 29 آوریل 2023، انجمن باغبانی جامائیکا (JHS) دروازه های خود را در گوشه ای از Gibson Drive و Gibson Close در Hope Pastures در ساعت 9:00 صبح باز کرد تا از بازدیدکنندگان، فروشندگان و مشتریان از دور و نزدیک به چاه خود استقبال کند. -نمایش گل 2023 مورد انتظار، با موضوع “هنوز در حال رشد قوی”. نمایش گل در سه سال گذشته به دلیل همه گیری COVID-19 امکان پذیر نبود.