نمایشگاه HortiFlora پس از چهار سال غیبت بازمی‌گردد

انجمن اطمینان حاصل خواهد کرد که بازدید همه مثمر ثمر و ارزشمند خواهد بود. سالن میلنیوم، مکانی که این رویداد در آن برگزار می‌شود، در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی آدیس آبابا قرار دارد و یک فضای نمایشگاهی بزرگ برای نشان دادن همه چیزهایی که اتیوپی در زمینه گل‌ها و گیاهان دارد ارائه می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر:
نمایشگاه هورتی فلورا
www.hortifloraexpo.com



منبع
برای برداشت عکس از آخرین نسخه اینجا را کلیک کنید.

دیدار مجدد جامعه بین‌المللی تجارت گل با تولیدکنندگان اتیوپیایی باعث خوشحالی واقعی خواهد شد. سخنگوی سازمان نمایشگاهی گفت: این نمایشگاه در کشوری برگزار می شود که جزو 5 کشور برتر تولیدکننده گل شاخه بریده است. از روز چهارشنبه 17 اسفند آغاز و تا 19 اسفند ادامه خواهد داشت.

تقریباً 75 شرکت در حال حاضر برای یک غرفه ثبت نام کرده اند و این تعداد روز به روز در حال افزایش است. در میان آنها بسیاری از پرورش دهندگان گل اتیوپیایی و همچنین تامین کنندگان مختلف گل بین المللی وجود دارند. پیش بینی می شود که این نمایش امسال به یک نسخه بسیار موفق تبدیل شود، به خصوص که مدت زیادی از آخرین بار برگزاری این نمایش می گذرد. بنابراین، انتظارات زیادی وجود دارد که تعداد زیادی از خریداران بین‌المللی بازدیدکننده به آنجا پرواز کنند، زیرا برای آنها، این فرصتی بی‌نظیر برای دیدار مجدد تقریباً با همه پرورش دهندگان گل اتیوپی در همان زمان و در یک مکان خواهد بود! این امر در مورد تولیدکنندگان اتیوپیایی نیز صدق می کند، آنها نیز مشتاقانه منتظر نمایشگاه تجاری هستند که از سال 2019 برنامه ریزی شده است.

نمایشگاه بین‌المللی گل‌فروشی اتیوپی، HortiFlora Expo، پس از چهار سال غیبت، دوباره آغاز به کار کرد. کرونا دلیلی برای برگزاری آخرین نسخه در سال 2019 است، انجمن صادرکنندگان تولیدکنندگان باغبانی اتیوپی EHPEA به گرمی از بازدیدکنندگان بین‌المللی نمایشگاه HortiFlora 2023 استقبال می‌کند تا دوباره با تولیدکنندگان اتیوپیایی در کف نمایشگاه ملی گل‌کاری و پرورش گل کشور ملاقات کند.