نمایش منظره فلوریدا دوباره درها را باز می کند

برندگان جایزه محصول جالب اینجا اعلام می شوند.

برندگان جایزه غرفه نمایش منظره را اینجا ببینید.

و، تاریخ را ذخیره کنید! نمایش منظره 2023 از 23 تا 25 آگوست در ساختمان غربی مرکز همایش اورنج کانتی در اورلاندو برگزار خواهد شد.

نمایشگاه چشم انداز 2022 در طول رویداد سه روزه صنعت در مرکز همایش اورنج کانتی از 24 تا 26 سپتامبر از نزدیک به 6100 حرفه ای از درب خود پذیرایی کرد.

علیرغم نگرانی های تورم و رکود، چشم انداز نمایشگاه برای سال آینده 2023 همچنان مثبت است زیرا غرفه داران با خوشحالی از تعداد زیادی سفارش در نمایشگاه خبر دادند. موجودی برای تکمیل پروژه های پاییزی و تجهیزات و فناوری مورد نیاز برای جهش در سال تجاری 2023 نیز مورد تقاضا بود.

و امسال یک جایزه اضافه شد – کانال 35 روز بخیر اورلاندو به طور زنده از صفحه نمایش تجاری پخش شد! اینم یه کلیپ.

بیش از 350 شرکت بیش از 70000 فوت مربع از فضای نمایشگاه را پوشش دادند که از این تعداد 76 شرکت جدید نمایشگاه بودند. در این رویداد تجاری، گیاهان، نخل‌ها، درختان، لوازم مرتبط، تجهیزات و خدماتی که از مؤلفه‌های تجاری صنعت مهدکودک و چشم‌انداز پشتیبانی می‌کنند، حضور داشتند.



منبع

کالج دانش The Landscape Show که 20 جلسه را با موضوعات مختلف ارائه می کرد، بسیار پرمخاطب بود. در واقع، بیش از 1300 بلیط جلسه KC فروخته شد! محبوب ترین موضوعات جلسه امسال شامل مدیریت کارکنان، چالش های نخل و نقش گیاهان در طبیعت بود. شرکت‌کنندگان در جلسه تحت تأثیر ترکیب کامل سخنرانان قرار گرفتند، که هر کدام از طریق ارائه‌های جذاب، تخصص مفیدی را ارائه می‌کردند.

در حالی که The Landscape Show طیف وسیعی از متخصصان صنعت را به خود جذب کرد، بزرگترین گروه خریدی که در نمایشگاه 2022 شرکت کردند، متخصصان منظره (36٪)، پرورش دهندگان عمده فروشی / عمده فروشان (16٪) و متخصصان خرده فروشی (10٪) بودند.