“نمایش کاری که انجام می دهیم و چرا آن را انجام می دهیم”


تاج ملکه و تاج پرنسس


فنچ


برایتون

با گذشت زمان، گرایش‌های جدید، مدهای جدید و تکنیک‌های اصلاح‌شده اصلاح‌شده توسط پرورش‌دهندگانی که نمایندگی می‌کنند، به آنها اجازه می‌دهد تا انواع نوآورانه را به نمایش بگذارند. گل رزهایی که ماندگاری بیشتری دارند، ظریف‌تر و پربارتر هستند، به هدف تبدیل شدند و گل رزهای شاخص ما مانند برایتون، موندیال و اکسپلورر به نام‌های رایج در صنعت تبدیل شدند.

همه اینها در غرفه خود در نمایشگاه اکسپو فلور اکوادور این هفته نمایش داده می شوند. با این حال، همانطور که آنها برای این گل رز هیجان زده هستند، برای نمایش مجموعه های آینده ما در سال 2023 هیجان بیشتری دارند. “برای دیدن اینها، لطفاً مستقیماً از طریق Plantec_Ecu اینستاگرام ما با ما تماس بگیرید، و ما میزبان تورهای مزرعه خود خواهیم بود و انواع آینده خود را به نمایش خواهیم گذاشت.”


Mondial و Explorer

به گفته کرل، گونه هایی مانند Queens Crown، Princess Crown و Red Panther به دلیل جذابیت چشم نواز و ظاهر منحصر به فردشان بسیار محبوب هستند.

سایر گونه های جدیدتر ما مانند آلوها یا گلدفینچ رنگ های چشمگیری هستند که به زیبایی باز می شوند و رنگ های زنده ماندگاری را ارائه می دهند.

AbraCadabra


پلنگ قرمز و آلوها

Plantec همیشه نوآور است و با هر تنوع جدیدی که به نمایش می گذارد همیشه خواستار است. ما به چیزی که به خوبی آنچه در حال حاضر در بازار است علاقه مند نیستیم. ما برای بهتر شدن تلاش می کنیم.”

“برای خودنمایی، چند عکس پنهانی.”

برای اطلاعات بیشتر
Plantec اکوادور
www.plantecuador.com

وینچی



منبع

Aviram Krell از Plantec می گوید: “Plantec حدود 33 سال است که انواع گل رز را انتخاب می کند، و ما معتقدیم که در کاری که انجام می دهیم بسیار خوب عمل کرده ایم.” این شرکت چندین دهه است که انواع مختلفی را معرفی می کند. برخی از اولین آنها Vinci و AbraCadabra بودند.