نمای کلی سال ویژه 2022: بسته بندی


می توان یک گیاه زیبا یا گل شاخه بریده پرورش داد، اما زمانی که درمان پس از برداشت کافی نباشد، به سرعت کیفیت خود را از دست می دهد. بسته بندی یکی از عناصر این فرآیند پس از برداشت است، و در این آیتم مرور کلی سال ویژه، به 10 داستانی که در سال 2022 به اشتراک گذاشته ایم نگاه خواهیم کرد.

«ما می‌خواهیم با تولیدکنندگان خود رشد کنیم» ممکن است کلیشه‌ای به نظر برسد، اما در زمان‌های کمبود مواد خام، همیشه برای تامین‌کنندگان این امکان وجود ندارد. به عنوان مثال به صنعت مقوا نگاه کنید. افزایش محموله های گل به معنای افزایش تقاضا برای مقوا است. با این حال، در سراسر جهان، کمبود کاغذ و سایر مواد خام وجود دارد. مگر اینکه خودتان آن را تولید کنید، مانند اسمورفیت کاپا در مزارع جنگلی آن در کلمبیا. طی سال‌های اخیر کووید-۱۹، آنها نه تنها توانسته‌اند تولیدکنندگان خود را تامین کنند، بلکه توانسته‌اند به سرعت به تقاضای در حال تغییر با سرعت به بازار پاسخ دهند، مانند روند «مستقیماً از مزرعه تا مصرف‌کننده نهایی». در این مقاله، خوزه ماریا استلا، مدیر کل اسمورفیت کاپا بوگوتا، همه چیز را به ما می گوید، بلکه در مورد چالش های فعلی و برنامه های آینده آنها نیز می گوید.

پلاستیک در سال های اخیر نام منفی پیدا کرده است. لیزا ون کونیگزولد با Modiform می‌گوید تا زمانی که زنجیره بسته است، این ضروری نیست. از نظر پایداری، شما می توانید به عنوان یک شرکت گام بردارید، اما برای ایجاد تفاوت واقعی، همکاری ضروری است. به همین دلیل، آنها سیستم TrayC را در سال گذشته در Landgard راه اندازی کردند، جایی که هدف این است که سینی های حمل و نقل را در یک سیستم دایره ای نگه دارند. این روش از چرخش پایین جلوگیری می کند، استفاده از پلاستیک را کاهش می دهد و همچنین مشکل سینی های حمل و نقل غیر بازیافتی را برطرف می کند. این محدوده در حال حاضر از 5 به 11 مدل در اندازه های مختلف افزایش یافته است و علاقه تولیدکنندگان و خرده فروشان در حال افزایش است.

امسال، پایداری نقش اصلی را در IFTF در Vijfhuizen و نمایشگاه تجاری در Aalsmeer ایفا می کند. “در Chrysal، پایداری بخشی جدایی ناپذیر از اینکه ما چه کسی هستیم و چگونه کار می کنیم است. در نمایشگاه های امسال، این شرکت دو نوآوری پایدار جدید را مورد توجه قرار خواهد داد. ابتدا خدمات حمل و نقل دریایی Chrysal ما برای جایزه Greenovation نامزد شد. یک مفهوم خدمات پس از برداشت که گل‌ها را تازه نگه می‌دارد و بوتریتیس را در طول حمل و نقل دریایی و ذخیره‌سازی طولانی کنترل می‌کند و ردپای کربن حمل و نقل را تا 92 درصد کاهش می‌دهد. ثانیاً، Arrive Alive Eco یک بسته بندی گل است که وضعیت گل های شاخه بریده را در حین حمل و نقل تازه نگه می دارد.”

Clayrton’s مخترع PVC چین دار “Manchette” برای پوشاندن گیاهان گلدانی در سال 1968، هدف خود را دستیابی به 100٪ کاغذ تا سال 2030 قرار داده است. % از منابع زیستی یا بازیافتی تا سال 2030، اعلام کرد آلبان-جوسه لپوتر، که با برادرش، Tristan-Guirec، شرکتی که توسط والدین آنها در سال 1968 ایجاد شد، اداره می‌شود. پس از دو سال تحقیق و توسعه، Clyrton’s یک مقاله خاص با تامین‌کنندگان خود ایجاد کرده است. این دو کارگردان تاکید می‌کنند که می‌تواند بدون ایجاد لکه در برابر آب مقاومت کند.

FTD اکنون بسته بندی پایدار را برای همه سفارشات گل مزرعه به در ارائه می دهد. آنها 100٪ قابل بازیافت با اجزای بدون پلاستیک و کمپوست هستند. اما موارد بیشتری وجود دارد …

Bac Orchids در Moerkapelle، همراه با Koen Pack در Amstelveen، یک آستین بامبو برای گل های بریده Cymbidium ایجاد کردند. ارائه بسته بندی سفارشی یک فرآیند یادگیری برای هر دو طرف بود. هر دو طرف با افتخار می گویند: “هدف ما ساخت بسته بندی های کاربردی بود که واقعاً چیزی از نظر پایداری اضافه می کند. و ما موفق شدیم.”

Verdant Technologies پس از دریافت ثبت EPA در اوایل سپتامبر، راه‌حل افزایش عمر محصول HarvestHold Fresh خود را در صنعت تولید اعلام کرد. HarvestHold یک راه حل پس از برداشت مبتنی بر 1-MCP است که عمر محصول قابل استفاده میوه ها، سبزیجات و گل ها را به طور متوسط ​​40 تا 50 درصد افزایش می دهد و به طور قابل توجهی اتلاف در زنجیره های تامین فاسد شدنی را کاهش می دهد. راه حل افزایش عمر گل Verdant، HarvestHold Bloom، در اواخر سال 2020 در دسترس بازارهای جهانی گل قرار گرفت. Verdant قصد دارد HarvestHold را در پنجاه ایالت و بسیاری از کشورها در سراسر جهان عرضه کند، با در دسترس بودن محصول پس از تاییدیه ایالت ها و کشورها.

کوئن پک ایالات متحده آمریکا اخیراً به مکان جدیدی در دورال، میامی (FL) نقل مکان کرد. مارکو زوآن، مدیر عامل بسته بندی گل و گیاه آمریکای شمالی، می گوید: “این ساختمان جدید بزرگتر، مدرن تر، موقعیت بهتری دارد، و مهمتر از همه، به ما امکان می دهد تا ردپای کربن خود را کاهش دهیم زیرا پوشش گلدان خود را تولید می کنیم.” شرکت.

گل هوک آگاه است که ما باید با هم کار کنیم تا جهان را سبزتر و تمیزتر کنیم. روبن هوک، مدیر عامل گروه هوک، می گوید: “آینده ای پایدار، تنها با هم تاثیر ایجاد می کنیم. با همکاری شریک فعلی خود Van Vliet – Newwen، جعبه صادرات کارآمد و پایدار خود را توسعه دادیم. جعبه صادراتی قابل استفاده مجدد و مجهز به RFID است. ، بارکد و QR که فرآیند لجستیک جعبه های صادراتی را قابل ردیابی می کند. با معرفی جعبه صادراتی قابل بازیافت، گل های هوک گامی به سوی جهانی با 0% ضایعات و 100% دایره ای برمی دارد.



منبع