“نهال های ما به بسیاری از کشورها صادر می شود”

از فناوری “کلونینگ” کشت بافت برای پرورش گونه های جدید گل و درختان میوه استفاده می کند. تولید سالانه نهال کشت بافت بیش از 40 میلیون است که شکاف موجود در بازار شمالی چین را پر می کند.

شاندونگ در شمال چین واقع شده است. در سالهای اولیه، کشت نهال گل در شمال به کندی توسعه یافت، به ویژه کشت نهال که تقریباً وجود نداشت.

محصولات پیشرو این شرکت شامل ژربرای کشت بافتی، ریشه زاج، گل روزنه، هوستا، هولی آمریکای شمالی، پایه گیلاس و درختان گیلاس است.

در حال حاضر ما محصول خود را به بیش از 10 کشور از جمله اروپا، آمریکا، ژاپن و کره جنوبی صادر می کنیم.

با افزایش تقاضای بازار برای نهال های گل، برخی از گونه های جدید با شکل درختان زیبا، رنگ های روشن و مقاومت قوی در برابر خشکی و غرقاب شدن به محبوبیت های جدید در بازار تبدیل شده اند. به منظور پرورش انواع نهال گل قابل فروش، این پایگاه چندین اتاق کشت آسپتیک ساخته و واریته‌های جدید را در محیط‌های رشد مختلف پرورش داده است.

برای اطلاعات بیشتر:
لی روی
شاندونگ دژو پینگیوان شیجی فنگ
ایمیل: [email protected]

لی روی ادامه می دهد: ما در سال 2003 با مساحتی بیش از 1500 هکتار، با مرکز کشت بافت گیاهی مدرن و مرکز تحقیق و توسعه به وسعت 5000 متر مربع، یک گیاه نهال هوشمند با مساحت عملی 30000 متر مربع و گلخانه خورشیدی با استاندارد بالا به مساحت 50000 متر مربع.”

ایمیل:[email protected]
http://www.sjfzm.com/



منبع

ما نهال های مختلف سبزی و گل را برای بازار تهیه می کنیم و یک مدل زنجیره صنعتی کامل از کشت بافت، کشت نهال، کاشت و فروش ایجاد کرده ایم. سالانه میلیون نهال،” لی روئی، رئیس شاندونگ دژو پینگیوان شیجی فنگ معرفی می کند.

با هدف دستیابی به این فرصت بازار، شاندونگ دژو پینگیوان شیجی فنگ 35 میلیون یوان برای ساخت یک کارگاه کشت بافت به مساحت 2800 متر مربع و یک گلخانه هوشمند به مساحت 12000 متر مربع برای سخت شدن نهال ها سرمایه گذاری کرد.