نوآوری هلندی برای پرورش گل پایدار در APEC 2022 تایلند

TISTR (موسسه تحقیقات علمی و فناوری تایلند) “کارگاه بین المللی توسعه خوشه های گل و گیاهان زینتی” را در تاریخ 19 تا 20 ژوئیه 2022 (ساعت 13:00 تا 16:30 (GMT+7) به صورت هیبریدی (در محل و آنلاین) برگزار خواهد کرد. این کارگاه یک پروژه تحت مشارکت سیاست APEC (همکاری اقتصادی آسیا و اقیانوسیه) برای علم، فناوری و نوآوری (PPSTI) است.هدف این کارگاه راه اندازی یک شبکه تعاونی از توسعه دهندگان گل و گیاهان زینتی در آسیا و اقیانوسیه است. و همچنین برای تبادل درس های آموخته شده از کارشناسان بین المللی.

اطلاعات بیشتر: https://drive.google.com/drive/folders/1GzgV-CoiCkDx3GLVUTIa0vtvVFdj6m7o?usp=sharing

دکتر Anan Piriyaphattarakit از TISTR – Cluster گل و گیاه گفت: «APEC 2022 در بانکوک ویژه است. از هلند (عضو غیر APEC) و رهبر جهانی در کشاورزی و باغبانی دعوت می شود تا دیدگاه بین المللی خود را در ارتباط با نوآوری هلندی به ویژه کشاورزی محیط کنترل شده (CEA) برای پرورش گل گلخانه ای پایدار به اشتراک بگذارند. گروه KUBO و گروه Bom از هلند به کارشناسان بین المللی APEC خواهند پیوست تا در کارگاه آموزشی در 19 جولای 2022 ارائه دهند.

TISTR و سفارت پادشاهی هلند در بانکوک از شما دعوت می کنند تا با ثبت نام رایگان در کارگاه شرکت کنید: https://bit.ly/3zyOIep

برای اطلاعات بیشتر:
وزارت کشاورزی، طبیعت و کیفیت مواد غذایی هلند
www.government.nl/en



منبع

«راه‌حل‌های تجاری پایدار کشاورزی و غذایی» یکی از چالش‌های APEC 2022 در بانکوک در ماه جولای است. APEC 2022 برای ارتقای رشد بلندمدت که انعطاف‌پذیر، فراگیر، متعادل و پایدار برای کسب‌وکارهای کشاورزی است، بررسی خواهد کرد که چگونه فناوری می‌تواند به کشاورزان و کارآفرینان در آسیا-اقیانوسیه کمک کند تا به دانش در مورد سبز زیستی (BCG) دسترسی پیدا کنند. تکنیک های تولید و فرصت های بیشتر بازار برای اقتصاد سبز. Thani Thongphakdi، رئیس تایلند از مقامات ارشد APEC 2022 گفت: «موضوع APEC 2022 از راه حل های دیجیتال برای کسب و کار پایدار کشاورزی-غذایی، ایده اصلی اقتصاد BCG برای رشد اقتصادی قوی تر، سبزتر و انعطاف پذیرتر از طریق استفاده و اشتراک گذاری را در بر می گیرد. نوآوری سبز و ابزارهای دیجیتال.» دکتر ربکا استا ماریا، مدیر اجرایی دبیرخانه APEC گفت: «همه‌گیری COVID-19 نشان داده است که برنامه‌های کاربردی دیجیتالی نوآورانه چقدر می‌توانند تفاوت ایجاد کنند.