نوریون برای خرید کودهای ADOB

انتظار می‌رود این معامله تا پایان سال 2022 بسته شود، مشروط به تاییدیه‌های لازم و شرایط بسته شدن مرسوم. شرایط اضافی این توافق فاش نشده است.



منبع چارلی شیور، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل نوریون گفت: «افزودن کسب و کار ADOB به پورتفولیوی نوریون یک فرصت استراتژیک عالی برای شرکت ما است. “این معامله تعهد ما را به مشتریان خود در صنعت کشاورزی و غذا تایید می کند. ما مشتاقانه منتظر استقبال کارکنان و مشتریان ADOB در خانواده نوریون هستیم.

نوریون برای خرید ADOB Fertilizers، تامین کننده ریزمغذی های کلات، محلول پاشی و سایر کودهای تخصصی، قراردادی قطعی منعقد کرده است. این خرید نوریون را قادر می سازد تا سبد محصولات خود را گسترش دهد و پیشنهادات خود را برای مشتریان در بازار تغذیه محصولات کشاورزی گسترش دهد.

آدام ناوروکی، مالک و مدیر عامل ADOB گفت: «این ترکیب یک فرصت عالی برای ADOB است تا از یک سازمان بزرگ جهانی برای پیشبرد به مرحله بعدی رشد جهانی استفاده کند. “من مشتاقانه منتظر حمایت از شرکت ترکیبی در این سفر در ماه های آینده هستم.”

ADOB که دفتر مرکزی آن در پوزنان، لهستان قرار دارد، ارائه‌دهنده کودهای محلول در آب و ریز مغذی‌ها است و بیش از 30 سال است که راه‌حل‌های تخصصی برای محصولات کشاورزی و باغبانی تولید می‌کند.

لری رایان، معاون اجرایی و رئیس بخش عملکرد، گفت: «با تمرکز قوی بر فناوری و نوآوری، از جمله ریز مغذی‌های زیست تخریب‌پذیر، کودهای ویژه با حلالیت بالا، و فرمول‌های سفارشی، قابلیت‌های ADOB مکملی عالی برای قابلیت‌های موجود نوریون در تغذیه محصولات است. فرمولاسیون و قاره آمریکا در نوریون.