نکاتی از جلسه کارشناسان گلخانه در اولیانوفسک

در این جلسه مسائل مربوط به تامین تجهیزات و مصالح بنگاه های گلخانه ای در شرایط جدید اقتصادی از جمله نسل جدید تجهیزات فناورانه، نیروگاه های گازی پیستونی مبتنی بر موتورهای خانگی، سیستم های تصفیه آب، الگوریتم های کنترل تاسیسات تابش هیبریدی که موجب افزایش اقتصادی می شود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. بهره وری مجتمع های گلخانه ای، بهبود راندمان تولید با استفاده از خدمات مدیریت دیجیتال و غیره.

برای اطلاعات بیشتر:
گلخانه های روسیه
rusteplica.ru



منبع

بازدید از کارخانه عایق حرارتی اولیانوفسک و JSC “Teplichnoye” در اولیانوفسک، جایی که آنها با تولید خیار در کشت سبک، توت فرنگی و یک آزمایشگاه بیولوژیکی آشنا شدند، مورد توجه ویژه قرار گرفت.

استقبال گرم مدیریت و متخصصان کارخانه و شرکت گلخانه ای، اقامت شرکت کنندگان در جلسه را در سرزمین اولیانوفسک نه تنها مفید، بلکه لذت بخش کرد.

در این جلسه مدیران و متخصصان کشت تحت پوشش از 28 منطقه فدرال، در مجموع بیش از 120 نفر حضور داشتند.

در تاریخ 25-26 آوریل سال جاری، انجمن “گلخانه های روسیه” جلسه ای را در اولیانوفسک برای مدیران و متخصصان شرکت های گلخانه ای در مورد توسعه بیشتر و بهبود رقابت پذیری کشت تحت پوشش در روسیه با موضوع: “نتایج کار شرکت‌های گلخانه‌ای فدراسیون روسیه برای سال 2022. توسعه سبزی‌کاری گلخانه‌ای، پرورش قارچ و گل‌کاری در شرایط اقتصادی مدرن». در این جلسه وزیر کشاورزی و توسعه روستایی منطقه اولیانوفسک، MI Semenkin، بازرس ارشد فدرال برای منطقه اولیانوفسک، YP Kulik، مدیر پروژه بخش هماهنگی و توسعه تجارت JSC Rosagroleasing، MN Petrunin حضور داشتند.

در این جلسه، شرکت کنندگان از کارخانه عایق حرارتی اولیانوفسک و شرکت گلخانه ای JSC “Teplichnoye” در اولیانوفسک بازدید کردند.