نکات برجسته نمایشگاه تجاری را از دست داده اید؟ ارائه ها را به صورت آنلاین تماشا کنید

برای طراحی و گرایش:

  • کریم رشید: تفکر جهانی، شکل دهی جهانی.
    طراحی یک موضوع عمومی و قابل دسترس برای همه – این هدف طراح مشهور نیویورکی است. او در مورد تأثیرات و فرصت هایی که جهانی شدن به ارمغان می آورد صحبت می کند.
  • سباستین هولمبک: اشیاء را به عنوان نشانگرهای فرهنگی طراحی کنید و چرا باید به آنها اهمیت دهید.
    برنده و طراح چند جایزه در سخنرانی خود به سوالاتی از قبیل: نشانگر فرهنگی چیست؟ داشتن یک نشانگر فرهنگی در مجموعه خود برای یک برند به چه معناست؟ آیا فرمولی وجود دارد که چگونه یک نشانگر فرهنگی ایجاد کنیم؟
  • آنتا پالمیسانو: Ambiente Trends 23+.
    کارشناس روند عمیق‌تر در جهان‌های روند که بر پایداری، خلاقیت‌های جدید غیرمنتظره، و نمادهای طراحی تمرکز دارند عمیق‌تر می‌شود و یک نمای کلی از آنچه در کل صنعت کالاهای مصرفی جدید است ارائه می‌دهد. برای اولین بار شامل روندهای پیرامون New Work و محل کار مدرن است.
  • آنتا پالمیسانو: Christmasworld Trends 23+.
    در سخنرانی خود، کارشناس روند نشان می دهد که کدام رنگ ها، شکل ها و طرح ها برای تزئینات کریسمس در آینده مد هستند. این سه دنیای هیجان انگیز بر روی طرح های کلاسیک و در عین حال شگفت انگیز و همچنین بر دکوراسیون طبیعی و پایدار تمرکز می کنند.
  • کلودیا هرکه: Creativeworld Trends 2023.
    آگاهی فزاینده از پایداری همچنین تأثیر زیادی بر جامعه فعال DIY دارد: تعمیر به جای دور انداختن، استفاده از آنچه از قبل وجود دارد، آراستن و ایجاد چیز جدیدی از آن. آزمایش محبوب تر می شود، و هر چیزی که دوست دارید مجاز است. کارشناس روند بینشی به آخرین روند در صنعت خلاق ارائه می دهد: صنایع دستی نقطه ای!
  • تای الشورست-دلوفسکی: اشیاء حصیری هنرمندانه – منحصر به فرد و پایدار
    هنرمند، هنردرمانگر و طراح با استفاده از نمونه حصیری های غیر متعارف، نشان می دهد که چگونه می توان از ترفندهای ساده برای ایجاد طرح های جدید برای خانه استفاده کرد.

یک سخنرانی را از دست داده اید؟ یا به بررسی نکات برجسته منتخب علاقه دارید؟ پس ارزش آن را دارد که اکنون روی Conzoom Solutions کلیک کنید. ویدیوهای زیر در اینجا آنلاین هستند:

علاقه مندان اکنون می توانند نکات برجسته منصفانه منتخب از برترین برنامه سخنرانی در Ambiente، Christmasworld، و Creativeworld 2023 را در پلتفرم آنلاین Conzoom Solutions تمرین محور بیابند. به سادگی با ورود به نمایشگاه تجاری خود ثبت نام کنید و از بینش کارشناسان ارزشمند بهره مند شوید.

محیط
https://ambiente.messefrankfurt.com/frankfurt/en

دنیای خلاق
https://creativeworld.messefrankfurt.com/frankfurt/en



منبع “ماموریت و هدف استراتژیک ما این است که با نمایشگاه‌های تجاری فیزیکی و عرضه‌های دیجیتالی در طول سال، یک توانمندسازی تجاری ارزشمند برای صنعت کالاهای مصرفی باشیم. افزونه دیجیتال یک ابزار همسان‌سازی موثر برای غرفه‌داران و بازدیدکنندگان ما فراهم می‌کند. در همان زمان، جولیا اوهرک، معاون نمایشگاه‌های کالاهای مصرفی، می‌گوید رویدادهای آنلاین در حال برنامه‌ریزی هستند که بر موضوعات مرتبط تمرکز می‌کنند و تجارت را به جلو می‌برند. همه اینها با محتوای کاربردی و هیجان‌انگیز در پلتفرم دانش Conzoom Solutions تکمیل می‌شود.


عکس: Messe Frankfurt/Pietro Sutera

در پلتفرم آنلاین تمرین محور، خرده فروشان همچنین می توانند به طور مرتب مقالات، مصاحبه ها یا ویدیوهای جدید با انگیزه های ارزشمند برای رویکرد مشتری هدفمند پیدا کنند.

در مورد تغییر ارزش ها و رفتار مصرف کننده:

  • جما ریبرتی: مصرف کننده آینده 2024 – چگونه خواسته های مصرف کننده فردا را برآورده کنیم.
    رئیس بخش داخلی آژانس پیش‌بینی روند جهانی WGSN در ارائه خود به اولویت‌ها و قابلیت‌های جدید مصرف‌کنندگان و اینکه چگونه تغییر رفتار مصرف‌کننده بر نحوه زندگی، کار و گذراندن اوقات فراغت آنها تأثیر می‌گذارد، می‌پردازد.
  • سانجی سالدی: مصرف 4.0: زنده ماندن از “هرگز عادی” و شکل دادن به “همیشه متفاوت”.
    Sauldie مدیر مؤسسه بازاریابی اینترنتی اروپایی EIMIA و یکی از پرطرفدارترین کارشناسان اروپایی در زمینه موضوعات دیجیتالی شدن در شرکت ها و جامعه است. او نشان می دهد که صنعت کالاهای مصرفی برای توسعه فرصت های جدید و سازگاری بهینه با تغییرات جدید چه کاری می تواند انجام دهد.
  • ترزا شلیچر: خرده فروشی جدید: اقتصاد خرده فروشی جدید در سال 2023.
    آینده‌شناس و کارشناس خرده‌فروشی از Zukunftsinstitut به آنچه در آینده از بحران‌های کنونی ظاهر می‌شود نگاه می‌کند و دیدگاهی از دنیای خرده‌فروشی در سال‌های آینده ارائه می‌دهد.
  • کن هیوز: آیا کسب و کار شما برای مصرف کننده فردا آماده است؟
    او به عنوان یک متخصص پیشرو در رفتار مصرف کننده و خریدار، و همچنین یک استراتژیست تجربه مشتری، استراتژی های جدیدی را برای دستیابی به وفاداری عاطفی به برند الهام می بخشد که فراتر از خریدهای معاملاتی ساده کالاهای مصرفی است.
  • دیمی لیواداس دیمیتریس: چگونه می توان روابط اعتماد و موفقیت آمیز بین مالکان، تیم ها، مهمانان و تامین کنندگان در صنعت مهمان نوازی ایجاد کرد.
    لیواداس تخصص خود را به عنوان یک کارآفرین، استراتژیست، مشاور و مربی شناخته شده بین المللی به اشتراک می گذارد که عمدتاً روی پروژه های گردشگری لوکس و پایدار و هتلداری و همچنین فناوری و بشردوستی کار می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
دنیای کریسمس
https://christmasworld.messefrankfurt.com/frankfurt/en

نمایشگاه‌های تجاری پیشرو Ambiente، Christmasworld، و Creativeworld طراحان و کارشناسان مشهور بین‌المللی را از بخش کالاهای مصرفی در فرانکفورت آم ماین در آغاز فوریه 2023 گرد هم آوردند. برای مثال، تای الشورست-دلوفسکی، کلودیا هرک، سباستین هولمبک، کن هیوز، دیمیتریس لیواداس، آنتا پالمیسانو، کریم رشید، جما ریبرتی، سانجی سالدی یا ترزا شلیچر. آنها تخصص خود را هم به صورت زنده در محل در آکادمی راه حل های Conzoom و هم برای برنامه افزودنی دیجیتال، که تا اواسط فوریه 2023 در دسترس همه شرکت کنندگان نمایشگاه تجاری برای شبکه های دیجیتال بود، به اشتراک گذاشتند.