نکات و ترفندهایی برای زنده ماندن از بحران انرژی

امکان ثبت نام برای یک جلسه خاص (هر جلسه 45 یورو) یا هر چهار جلسه با قیمت 159 یورو وجود دارد. تمام درآمد حاصل از این دوره آموزشی آنلاین مجدداً در توسعه بیشتر فلسفه توانمندسازی گیاهان سرمایه گذاری می شود. پس از هر جلسه، شرکت کنندگان یک نسخه ضبط شده را دریافت خواهند کرد تا در صورت تمایل آنها را تماشا کنند.

رکوردشکنی قیمت انرژی در حال حاضر تاثیر زیادی بر باغبانی با تکنولوژی بالا دارد. بسیاری از تولیدکنندگان باید صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی داشته باشند تا کسب و کارشان در زمستان آینده دوام بیاورند. این فشار هزینه باعث می شود شرکت ها به دنبال راه حل های خلاقانه باشند. برخی از پرورش دهندگان تصمیم گرفته اند گلخانه های خود را در این فصل خالی بگذارند، در حالی که برخی دیگر میزان روشنایی مصنوعی را که به محصولات خود می دهند کاهش می دهند یا به طور کلی چراغ ها را خاموش می کنند.

کاهش مصرف انرژی و در عین حال بهبود کیفیت محصول
با توجه به چالش های فعلی انرژی، متخصصان مشتاق هستند تا با به اشتراک گذاشتن دانش خود در یک دوره آنلاین چهار قسمتی به نام “نکاتی و ترفندهایی برای زنده ماندن از بحران انرژی” به کشاورزان کمک کنند تا سودآوری خود را بهبود بخشند. این دوره آموزشی آنلاین از چهارشنبه 19 اکتبر (16:00 الی 17:30 CET) آغاز می شود و هر دو هفته یک جلسه جدید تا 30 نوامبر برگزار می شود. هر جلسه بر روی این موضوع تمرکز خواهد کرد که چگونه یک رویکرد یکپارچه می تواند مصرف انرژی را کاهش دهد و در عین حال به محصولات سالم تر و انعطاف پذیرتر کمک کند.

بینش ارزشمند در چهار جلسه آنلاین
متخصصان در جلسات آنلاین زیر، بینش جدیدی در رابطه با مزایای فلسفه توانمندسازی گیاهان ارائه خواهند داد:

  • چگونه انرژی بر آب و هوا و گیاهان تأثیر می گذارد (19 اکتبر)
  • چگونه با استفاده از غربالگری و حرکت هوا، ورودی انرژی خود را کاهش دهیم (2 نوامبر)
  • چگونه از نور مصنوعی خود بیشترین بهره را ببرید (16 نوامبر)
  • چگونه کاهش ورودی های انرژی بر استراتژی آبیاری شما تأثیر می گذارد (30 نوامبر)

تخفیف زود هنگام
قبل از 18 اکتبر ثبت نام کنید تا از دوره پیش فروش استفاده کنید و مکان خود را با فقط 39 یورو در هر جلسه یا 129 یورو برای هر چهار جلسه تضمین کنید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.



منبع