هاوایی در میان 10 ایالت برتر با بیشترین عملیات پرورش گل

اریک تانویه، رئیس انجمن پرورش گل و نهالستان هاوایی، در بیانیه ای گفت: «تولیدکنندگان هاوایی، فعالیت های خانوادگی کوچکی هستند که به آنها عملیات بوتیک نیز می گویند. هاوایی در مقایسه با سرزمین اصلی ایالات متحده، بازار کوچکی دارد. برخی از ما به سرزمین اصلی ایالات متحده صادرات داریم و این لایه دیگری از تدارکات و هزینه است. … بسیاری از تولیدکنندگان سرزمین اصلی فعالیت های بزرگتری دارند و می توانند فروش بیشتری را از بازار بزرگتر تولید کنند.»

بر اساس آخرین اعداد منتشر شده توسط سرویس ملی آمار کشاورزی وزارت کشاورزی ایالات متحده، هاوایی در میان ایالت های برتر کشور با بیشترین عملیات گلکاری رتبه بندی شده است. بر اساس این گزارش که در 26 مه منتشر شد، این ایالت با 291 عملیات در رتبه 8 در لیست قرار گرفت، اما در فهرست بالاترین فروش قرار نگرفت.

به گزارش تانویه، مسائلی که صنعت گل‌کاری در هاوایی با آن مواجه است و در سایر ایالت‌ها رایج نیست شامل هزینه‌های بالای واردات است، زیرا بیشتر کودها و سایر نهاده‌ها وارد می‌شوند.

اطلاعات بیشتر را در bizjournals.com بخوانید



منبع

بر اساس این گزارش، در سراسر ایالات متحده، تعداد تولیدکنندگان گل و گل نسبت به سال قبل 6 درصد کاهش داشته است، اما فروش آن 4 درصد افزایش یافته است. هاوایی، مانند [Mainland] تنویی گفت که ایالات متحده یک مشکل کشاورز پیر دارد. طبق سرشماری کشاورزی سال 2017، میانگین سنی کشاورزان در ایالات متحده 60.1 بود. که امروز 65+ خواهد شد. ما امروز شاهد کوچک سازی و تعطیلی هستیم و این امر در پنج تا 10 سال آینده تسریع خواهد شد. قانون اساسی عرضه و تقاضا مطرح است. ما عرضه رو به کاهش و تقاضای رو به رشدی داریم و به همراه آن قیمت‌ها بالاتر می‌رود.»