“هدف ما حضور در بخش بالاتر بازار است”

جوری ادامه می دهد: «فضای کافی برای انجام این کار وجود دارد. “یک لحظه، محصول بیش از حد وجود دارد، و سپس ناگهان، خیلی کم می شود. این نوساناتی در قیمت ایجاد می کند و بی ثباتی خاصی را ایجاد می کند. ما امیدواریم که در سال های آینده تنوع و سطح زیر کشت خود را گسترش دهیم تا بتوانیم مقادیر بیشتری ارائه کنیم. “

برای اطلاعات بیشتر:
جوری ون کلینک
گل های کلاور
[email protected]
www.klaverflowers.com



منبع

از سال جاری، شرکت هلندی Klaver Flowers عرضه لیمونیم به اتیوپی را آغاز کرده است. پس از آزمایش های مناسب، پرورش دهنده در حال حاضر سه نوع (Oshi Pink، Dark Blue و Safora Lilac) را وارد بازار کرده است و قصد دارد در آینده نزدیک توسعه یابد. جوری ون کلینک، مدیر فروش این شرکت می گوید: «از ژانویه به بعد، ما انواع مختلفی از سری Diamond را در دسترس خواهیم داشت. “هدف ما حضور در بخش بالاتر بازار است.”

در جستجوی تنوع بیشتر، لیمونیوم یک انتخاب منطقی است. جوری می گوید: “به خوبی در کنار کشت و فرآوری Gypsophila قرار می گیرد. تناوب زراعی برای خاک خوب است و لیمونیوم برای این کار مناسب است.”

برای نسل‌ها، گل‌های کلاور به خاطر نیلوفرهایشان شناخته می‌شوند. در سال 2007 این شرکت شعبه خود را در اتیوپی راه اندازی کرد، اما معلوم شد که لیلی به خصوص از نظر حمل و نقل بسیار ایده آل نیست. پس از تغییر به Gypsophila، تولید به حدود 40 هکتار افزایش یافت. ساقه ها همراه با لیمونیوم به هلند فرستاده شده و توسط Alkemade International پردازش می شود.


کارکنان اصلی مهد کودک در اتیوپی در کنار Gypsophila. عکسی با لیمونیوم بدون شک در راه است.

انواع مختلفی آزمایش شده‌اند و اکنون در شرکت Hawassa، در حدود 275 کیلومتری جنوب پایتخت آدیس آببا، حدود 10 هکتار لیمونیم در حال رشد است. ما حراج های روزانه برگزار می کنیم و این نیز یکی از اهداف اصلی ما در اوایل بوده است. تضمین عرضه پایدار با کیفیت خوب و رنگ های روشن.”