“هرتانسیا جادویی قلب مصرف کنندگان اروپایی را تسخیر می کند”


برچسب آرزو

برندگان شانس برنده شدن یک بشکه باران از Capi Europe به ارزش 349 یورو را خواهند داشت که نه تنها آب باران را برای گیاهان تشنه جمع می کند، بلکه به نام لاتین Hydrangea که به معنای واقعی کلمه به معنای بشکه آب است، پیوند می خورد. این کمپین تا سپتامبر ادامه خواهد داشت، اطلاعات بیشتر در مورد کمپین را می توانید در اینجا بیابید.

به ویژه به مناسبت سالگرد جشن، یک تبلیغ ویژه راه اندازی شد. از پاییز گذشته، De Jong Plant گوشه ای ویژه در گلخانه ایجاد کرده است که در آن نسخه محدود گونه Magical Green Revolution رشد می کند. گل ادریسی سبز با قلب سفید. برای سفارش‌های بزرگ، یک «برنده» به‌طور تصادفی یا به عبارتی گیاهی با برچسب خاص داده می‌شود. مارلین ون آرندونک، مدیر برند توضیح می دهد: «به چارلی و کارخانه شکلات سازی و بلیط طلایی فکر کنید. خریدار خوش شانس روی گیاه برچسب مخصوصی پیدا می کند که روی آن کدی وجود دارد که با آن می توان جوایز را دریافت کرد.

ده سال پیش، اولین هورتانسیا جادویی در بازار گیاهان باغی اروپا عرضه شد، و البته باید از آن جشن گرفت. در حال حاضر، “همه” برند را می شناسند، ژنتیک قوی ثابت شده است، و گیاهان را می توان از هفته 14 تا هفته 40 در نقاط فروش تقریباً در سراسر اروپا پیدا کرد. ژنتیک از دیدگاه پرورشی HOKO Breeding، همکاری بین Kolster BV و Horteve Breeding سرچشمه می گیرد. با 28 پرورش دهنده وفادار در سراسر اروپا، آنها همچنین ظرفیت تولید قوی دارند.

برای اطلاعات بیشتر:
هورتنزیای جادویی
[email protected]
www.magicalhydrangea.com



منبع

هورتانسیاهای جادویی منحصرا توسط HOKO Breeding پرورش داده می شوند. این محدوده شامل ادرانسیای قوی با ویژگی خاص تغییر رنگ در فصل گلدهی برای گیاهان باغی و 150 روز گلدهی برای گیاهان آپارتمانی است.


مارلین با ادریسی جادویی در گلدانی در محل کولستر در بوسکوپ، هلند.