“هر پرورش دهنده ای که اکنون سینی های PS را دور می اندازد فقط خودش را دزدی می کند”

“در عمل، جریان های برگشتی عمدتاً شامل سینی های کشت و حمل و نقل PS است که قبلاً توسط ما عرضه شده بود، اما همچنین از محصولات متعدد دیگر. داخل یخچال، بسته بندی های صنایع غذایی یا حتی سینی های رقبا مورد استقبال قرار می گیرد. همان جاه طلبی، یعنی بازیابی 120 درصد از حجم تولید، بسیار جاه طلبانه خواهد بود.

جرومی ادامه می دهد: «هیچ پلاستیک بکر در تولید سینی های ما استفاده نمی شود. “مواد بکر زیادی هنوز در بازار اضافه می شود. بنابراین، آنچه ما جمع آوری می کنیم به طور طبیعی ترکیبی است. با این حال، کیفیت PS جدیدی که می توانیم از آن بسازیم آنقدر خوب است که به مواد جدیدی نیاز نیست. فقط در در مورد نظری که هیچ ماده جدیدی اضافه نشده است، شما مجبور خواهید بود پس از دورهای زیادی بازیافت، مواد را ارتقا دهید.”

برای اطلاعات بیشتر:
تغییر شکل
آمباختسوگ 15
3831 KA Leusden
تلفن: +31 (0) 33 434 31 66
[email protected]
www.modiform.nl



منبع در Closed Loop Commitment، Modiform توضیح داده است که چگونه می‌خواهد حلقه مواد را برای انواع مختلف پلاستیک ببندد. تا جایی که به پلی استایرن مربوط می شود، این ما را یک قدم دیگر به این هدف نزدیک می کند و ما امیدواریم که حتی سریعتر به آن 120 درصد برسیم.

و این البته برای همه خوب است. برای پرورش دهنده ای که قیمت رقابتی برای جریان زباله ای که خودش نمی تواند از آن استفاده کند دریافت می کند. برای Modiform، که می تواند نسبت بیشتری از مواد خام بازیافتی خود را از جریان های برگشتی به دست آورد. و در نهایت، برای ردپای باغبانی به عنوان یک کل، زیرا نسبت مواد بازیافتی را افزایش می دهد و حلقه مواد را بیشتر می بندد.

Modiform چندین دهه است که پلی استایرن را بازیافت می کند. موقعیت منحصر به فردی در بخش باغبانی اشغال می کند: شرکت های رقیب ممکن است مواد بازیافتی را خریداری کنند، اما دیگرانی وجود ندارند که خودشان آن را جمع آوری و بازیافت کنند. Modiform گرانول‌ها را می‌شوید و فویل می‌سازد و سپس از آن برای تولید سینی‌های خود در هر شکل و اندازه استفاده می‌کند. شرایط عرضه کمی وجود دارد، اما اینها برای آلوده نشدن فرآیند ضروری هستند.

اخیراً امکان جمع‌آوری کمترین مقدار پلی استایرن (PS) از Modiform برای پرداخت هزینه فراهم شده است. جرومی ریکسن، مسئول خرید در این شرکت می گوید: “مواد خام گران هستند. قیمت پلاستیک افزایش یافته است.” “به همین دلیل است که اغلب برداشتن یک پالت به صرفه است.”