هفته گل داودی در کلمبیا آغاز شد

به گفته آگوستو سولانو، رئیس Asocolflores، “اتحادیه پرورش دهندگان واقع در Antioquia این امکان را فراهم می کند تا 250 گونه جدید گل داوودی را تبلیغ کرده و 1250 گونه موجود دیگر را در بازار بین المللی، عمدتا در آمریکای شمالی، معرفی کند. دریچه ای برای تقویت و افزایش صادرات این گل که در نیمه اول سال جاری در مجموع 22563 تن به کشورهای مختلف جهان به ویژه آمریکا، انگلستان، کانادا و شیلی ارسال شده است.

در 31 آگوست، پانل “گل های داوودی کلمبیایی قبل از جهان شکوفا می شود” در ریونگرو، آنتیوکیا برگزار می شود و توسط بکی رابرتز، مدیر انجمن بین المللی گل محصولات تازه، مدیریت می شود.

برای اطلاعات بیشتر:
آسوکول فلورس
www.asocolflores.org



منبع

این هفته، هفته داودی 2022 در کلمبیا برگزار می شود.
این رویداد که توسط 10 شرکت هیبریدیزه کننده، حاضر در بخش Antioquia، با حمایت Asocolflores و دولت ملی برگزار شد، پویایی را برای ایجاد تجارت، تقویت صادرات این گل و غلبه بر چالش های جدید بازار از نظر نوآوری، تولید ایجاد می کند. ، بازاریابی و تجاری سازی.

این پانل شامل دبورا زولیک، با بیش از 47 سال تجربه بین المللی در باغبانی است. گوستاوو گیلکریست، رئیس شرکت برادران کنیکوت، یکی از اصلی ترین شرکت های عمده فروشی آمریکای شمالی در این بخش؛ اریک فرناندز، مدیر کل Manager Continental Flowers Inc، یک تولید کننده، واردکننده و توزیع کننده گل در ایالات متحده؛ و سوفیا هررا، مدیر کل Jardines de los Andes، سازمانی با 50 سال تجربه که به هیبریداسیون، کشت و صادرات گل های تازه بریده اختصاص دارد.