“همه این جنبه‌ها باعث می‌شود که گل داوودی به یک شغل همه‌کاره تبدیل شود.”

یک دیدگاه متفاوت
نگاه پیتر به گل داودی متفاوت از مثلاً یک تاجر است. یک معامله گر عمدتا به ظاهر و وزن نگاه می کند. پیتر در مورد تنوع فنی خوب که به طور یکنواخت رشد می کند و وزن کمی می دهد هیجان زده می شود.

خیلی مثبته
پیتر دوست دارد که در Dekker Chrysanten مسئولیت و آزادی زیادی داشته باشد و جایی برای پیشرفت وجود داشته باشد. او فکر می کند که این نشانه خوبی است که او هرگز تمایلی به ایستادن نداشت، اما همیشه توانسته است خود را در طول سال ها توسعه دهد. “دکر همیشه پذیرای ایده ها و پیشرفت های جدید است.”

واریته‌هایی که از نظر فنی در کشت خوب هستند، من را بسیار مشتاق می‌کنند. سپس برای من فرقی نمی‌کند که مثلاً گل داوودی زرد، صورتی یا سفید باشد.

هر بار یک چالش
پیتر اطمینان حاصل می کند که هر گونه از آب و هوای مناسب و درمان مناسب در مورد محیط رشد برخوردار می شود. به گفته پیتر، هر گونه ویژگی های خاص خود را دارد و به محیط رشد خود نیاز دارد، که باعث می شود کشت گل داوودی بسیار سرگرم کننده و چالش برانگیز باشد. “همه این جنبه ها آن را به یک شغل همه کاره تبدیل می کند.”

برای اطلاعات بیشتر:
دکر کریسانتن
جولیاناوگ 6a
1711 RP Hensbroek
T: +31 (0) 226 45 60 60
F: +31 (0) 226 45 60 75
E: [email protected]
www.dekkerchrysanten.com



منبع

پیتر زمانی خودش پرورش دهنده گل داودی بود و در گلخانه سبزیجات پدر و مادرش بزرگ شد. او با سالها تجربه در سال 2012 به عنوان کارمند در دکر کریسانتن شروع به کار کرد. از جمله، او در حال حاضر به طور عمده در کشت انواع Dekker Exclusive مشغول است.

Dekker Chrysanten در Hensbroek با بیش از 170 متخصص کار می کند. در چهره خانواده، ماهانه یکی از این حرفه ای ها را به تصویر می کشند. بر اساس سؤالات مختلف، آنها شما را به همکاران معرفی می کنند و بینشی در مورد عملکردهای متعدد در کسب و کار خانوادگی به دست می آورند. در این ماه تمرکزها روی پیتر کویپر است.