همکاری GrootGroenPlus و Varb ادامه دارد

Varb و نمایشگاه تجاری GrootGroenPlus (GGP) با هدف ایجاد بهترین نوع دید برای فضای سبز با استفاده از همکاری آنها، سریع و قاطعانه حرکت می کنند. هر دو سازمان تلاش خود را بر بسترهای قوی و پایدار متمرکز می کنند که به طور فعال با درخواست های آینده حرکت می کنند.

با استفاده از پیوند با Varb، شرکت کنندگان GrootGroenPlus می توانند از تبلیغات رایگان شرکت و محصول به بهترین شکل استفاده کنند. تأمین‌کنندگان پیوند Varb دریافت نمی‌کنند، اما گزینه‌های دیگری برای گسترش نمایه شرکت‌کننده خود دارند.

در سال 2023، پیشنهاد کامل فعلی همه شرکت کنندگان در صفحه اصلی نمایشگاه تجاری و در برنامه ارائه می شود. همه شرکت‌کنندگان سبز از این برای جزئیات محصول خود استفاده می‌کنند و آن را با عکس‌های فعلی بهبود می‌بخشند. این باعث می شود دید بزرگی برای پرورش دهنده و همچنین کل مجموعه به طور کلی ایجاد شود.

صفحه فرود، نمایه های شرکت کنندگان و برنامه نمایشگاه تجاری GrootGroenPlus اغلب استفاده می شود. مردم به خصوص به سمت عکس ها و صفحات جزئیات جذب می شوند. اگرچه پیوندهای با Varb هنوز فعال نشده اند، ما به همه شرکت کنندگان توصیه می کنیم که صفحه شرکت کننده خود را به روز نگه دارند و در صورت لزوم اطلاعاتی را به آن اضافه کنند.

نمایشگاه تجاری GrootGroenPlus (4 – 6 اکتبر 2023 در Zundert (NL) و Varb تصمیم گرفته اند تا همکاری ارزشمند خود را در سال 2023 ادامه دهند. این بدان معناست که امسال، یک i-frame جدید می تواند با تمام پروفایل های شرکت کننده ترکیب شود. پیشنهاد فعلی برای هر شرکت کننده، هم در وب سایت و هم در برنامه نمایشگاه تجاری. البته، ما یک بار دیگر اطلاعات را به دو زبان ارائه می کنیم.

به راحتی در هر جایی قابل دسترسی است
این سیستم در سطح جهانی قابل دسترسی است. بازدیدکنندگان برای دسترسی به آن نیازی به ثبت نام یا ایجاد حساب کاربری ندارند. این کار استفاده از آن را آسان می کند و تاثیر آن را افزایش می دهد.

برای اطلاعات بیشتر
GrootGroenPlus
[email protected]
www.grootgroenplus.nl



منبع

بانک عرضه دیجیتال 2 هفته قبل از نمایشگاه باز می شود و تا 1 هفته پس از نمایشگاه باز خواهد بود تا علاقه مندان – پر از الهام از سه روز نمایشگاه – فرصت نگاهی به گذشته داشته باشند. همه آنها را دیدند

دینامیک و دیجیتال
موضوع امسال نمایشگاه تجاری GrootGroenPlus “دینامیک و دیجیتال” است. این یک تناسب عالی با شراکت Varb است. که هم پویا و هم دیجیتال است. علاوه بر این، این همکاری به شرکت کنندگان در نمایشگاه تجاری GrootGroenPlus امکانات زیادی را برای کار در بخش دیجیتالی تجارت خود به صورت پویا ارائه می دهد.

مزایای انحصاری برای شرکت کنندگان در نمایشگاه تجاری GrootGroenPlus 2023
امسال، همکاری بین نمایشگاه تجاری GrootGroenPlus و Varb نیز مزایای انحصاری را به شرکت کنندگان ارائه می دهد. همه شرکت کنندگان در سی و سومین دوره نمایشگاه تجاری که از 4 تا 6 اکتبر برگزار می شود، می توانند سهام فعلی خود را کامل در Varb نشان دهند. وارد کردن سهام را می توان از دو هفته قبل انجام داد تا در لحظه ای که همه چیز فعال شود قابل مشاهده باشد. شرکت‌کنندگانی که هنوز عضو Varb نیستند، یک حساب آزمایشی رایگان برای استفاده از این مزیت دریافت خواهند کرد.