“هنوز چیزهای زیادی برای درک واقعیت بازار جدید وجود دارد”

در حالی که پیش‌بینی هزینه‌های روز ولنتاین مصرف‌کننده آمریکایی خوش‌بینانه است (به نظرسنجی Prince & Prince مراجعه کنید)، به نظر می‌رسد خریداران گل مردد هستند. پابلو باززانی از Plazoleta، اولین برنده جایزه بین المللی پرورش دهنده سال AIPH توضیح می دهد: «پیش کتاب ها کمتر از حد انتظار بود و بازیگران بازار سفارشات را تا آخرین لحظه نگه داشتند». او چندین گل تابستانی و کانونی را در حدود 30 هکتار در بوگوتا پرورش می دهد.

برای اطلاعات بیشترtion:
پابلو بازانی
پلازولتا
ایمیل: [email protected]
www.laplazoleta.com



منبع

روز ولنتاین یکی از مهم ترین تعطیلات Plazoleta است که اکثر گل ها را به ایالات متحده و کانادا می فرستند. خوشبختانه، محصولات اصلی آنها برای این تعطیلات، مانند Alstroemeria، Limonium، Statice، Solidago و Snapdragon، در تولید “بسیار مناسب” عمل می کنند. با این حال، فروش در مدت زمان کمتری کاهش یافت و در دسترس بودن را به چالش فعلی ما تبدیل کرد.

اما از آنجایی که تولید در چندین مزرعه گل رز به تعویق افتاده است، Bazzini امیدوار است که تقاضا برای گل های آنها افزایش یابد. “با این حال، بازی هنوز برای بازار آزاد با مقداری در دسترس باز است. گل های بیشتری در بازار موجود است، بنابراین همه چیز هنوز در جای خود نیست.”

“در مجموع، هنوز چیزهای زیادی برای درک واقعیت بازار جدید وجود دارد. در حالی که بازارهای خاص بسیار باثبات و وفادار هستند، بازارهای فرصت تا حد ممکن به سمت آنها فشار می آورند، بنابراین تمرکز فعلی ما این است که به طور منظم در بازارها مستقر شویم. می توانید اعتماد کنید.”