هنگامی که تحویل مستقیم از طریق پیوند Floriday API امکان پذیر است، در Connect-EAB امتیاز دهید

برای اطلاعات بیشتر:
رویال فلورهلند
www.royalfloraholland.com

برای جلوگیری از زنده نگه داشتن بی مورد دو سیستم، استفاده از Connect-EAB در نهایت از طریق پرداخت هزینه اضافی منع می شود. ما فقط زمانی این کار را انجام خواهیم داد که فروشندگان نرم افزار واقعاً از ماژول پشتیبانی کنند و آن را برای مشتریان خود عرضه کنند. تاریخ دقیق و مبلغ هزینه هنوز مشخص نشده است. Connect-EAB در برابر تحولات آتی مورد نیاز در تجارت دیجیتال مقاوم نیست. فناوری فعلی در پشت Connect-EAB قدیمی است و مانع پیشرفت‌ها و عملکردهای آینده می‌شود. مدیریت تحویل مستقیم دیجیتالی از طریق API فلوریدا به تولیدکنندگان و خریداران، در حال حاضر و در آینده، فرصت ها و بینش بیشتری برای تجارت ارائه می دهد:

  • پرورش دهندگان بینش بیشتری در مورد پردازش سفارش دریافت می کنند. به عنوان مثال، از قبل بررسی اعتبار فوری وجود دارد و وضعیت سفارش فعلی نمایش داده می شود. علاوه بر این، پرورش دهندگان می توانند اطلاعات بیشتری مانند تعداد و نوع بشکه ها را با تحویل مستقیم وارد کنند.
  • خریداران بینش بیشتری از وضعیت سفارش دریافت می کنند. اگر اطلاعات ردیابی و ردیابی در دسترس باشد، به عنوان یک خریدار، می‌توانید وضعیت سفارش و زمان تحویل آن را ببینید.
  • روش های پرداخت جدید در فلوریدا با تحویل مستقیم در فلوریدا پشتیبانی می شود. مانند کیف پول الکترونیکی که به تولیدکنندگان اجازه می دهد به گروه وسیع تری از خریداران بفروشند.

بسته‌های نرم‌افزاری بیشتر و بیشتری از توانایی تحویل مستقیم از طریق پیوند Floriday API پشتیبانی می‌کنند. این به شما امکان می دهد بدون نیاز به استفاده از Connect-EAB سفارش مستقیم را دریافت کنید. Connect-EAB در واقع برای پیشرفت های آینده مورد نیاز در تجارت دیجیتال قوی نیست. تا قبل از پایان سال جاری، فروشندگان نرم افزار این گزینه را به همه مشتریان خود ارائه خواهند داد. و در طول سال 2023، تعرفه ای بر Connect-EAB وضع خواهد شد.



منبع این به طور خاص به چه معناست؟
برای پرورش دهندگان، تغییرات حداقل است. با این تفاوت که تولیدکنندگان به زودی در بسته نرم افزاری خود این گزینه را خواهند داشت که تحویل مستقیم را از طریق API Floriday انجام دهند.

سفارشات ارسال شده از طریق فلوریدا در حال حاضر نیز از طریق فلوریدا انجام می شود. سفارشات دریافت شده از طریق تلفن، از طریق واتس اپ یا از طریق فلورکام همچنان عمدتاً از طریق Connect-EAB انجام می شود. فروشندگان نرم افزار در حال حاضر در حال ایجاد تنظیماتی هستند تا کلیه سفارشات ایجاد شده در خارج از فلوریدا نیز از طریق پیوند Floriday API قابل رسیدگی باشد. تعدادی از فروشندگان نرم افزار در حال حاضر این را ارائه کرده اند.