هیئت داوران جوایز پرورش دهنده بین المللی سال AIPH اعلام شد

جوایز انجمن بین المللی تولیدکنندگان باغبانی (AIPH) سازماندهی شده و بهترین ها در تولید محصولات زینتی را به رسمیت می شناسند. مراسم اهدای جوایز در ژانویه 2022 در کنار شرکت IPM Essen در آلمان، بزرگترین نمایشگاه بین المللی این صنعت برگزار خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر:
AIPH
www.aiph.org



منبع

نامزدها می توانند به صورت آنلاین در جوایز IGOTY 2022 شرکت کنند و ورود در روز جمعه، 10 سپتامبر 2021 بسته می شود. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به aiph.org/igoty مراجعه کنید.

ریاست هیئت داوران بین المللی محترم را آقای تیم ادواردز، نایب رئیس AIPH و رئیس مهدکودک Boningale (بریتانیا) بر عهده دارد. اعضای هیئت منصفه آقای Jan-Dieter Bruns، مدیر عامل Bruns Pflanzen و رئیس انجمن سهام اروپا (ENA) (آلمان) هستند. آقای André van Kruijssen، مدیر عامل Plantion (هلند)؛ آقای پول گراف، مدیر عامل Graff Breeding A/S (دانمارک)؛ آقای آگوستو سولانو، رئیس سازمان صنعت Asocolflores (کلمبیا)؛ و آقای هیروشی ساکاتا، رئیس انجمن باغ خانه ژاپن (ژاپن).

با تشکر از اسپانسر طلا رویال فلورهلند، شریک موسس FloraCulture International، و شرکای جوایز سیوپورا و مرکز جهانی هورتی

AIPH از ورودی های سراسر جهان استقبال می کند. جوایز IGOTY بهترین شیوه ها را در پنج دسته جشن می گیرد. گیاهان و درختان مرده، گیاهان جوان، گل‌ها و پیازهای بریده، پایداری و تجارت الهام‌بخش. در هر دسته می توان جوایز برنز، نقره و طلا را به دست آورد. در میان این دسته‌ها، تنها یک برنده تاج «برترین تولیدکننده سال ۲۰۲۲ بین‌المللی AIPH» را دریافت می‌کند و «گل رز طلا» را دریافت می‌کند که مورد علاقه‌ترین جایزه صنعت است.