هیئت هیلوردا فلوریست از KF Bioplants در هند بازدید می کند

روهان جاداو، مدیر ارشد توسعه کسب و کار در KF Bioplants، می‌گوید: «هیئت تجربه فوق‌العاده‌ای در بازار گل در هند داشت که از بیش از 90 درصد انواع ژربرا تشکیل شده است. به گفته وی، HilverdaFlorists در کل توسعه KF Bioplants در هند نقش بسزایی داشته است و این به آنها کمک کرد تا در 25 سال گذشته این بازار برجسته ژربرا را آجر به آجر ایجاد کنند. این تیم در بازار گل با سونیل گویکار، شراد کادام، سونیل کامته، ویبهاو پاتانه و کیران جادهو بحث پرباری داشت.

KF Bioplants در حال تولید گیاهان ژربرا برای HilverdaFlorist برای ۲۵ سال است. این انجمن هند و هلند که در هند مستقر است، با رقمی متواضع از چند هزار گیاه شروع به کار کرد و اکنون به تولید کننده سهم بزرگ بازار عرضه گیاهان TC Gerbera HilverdaFlorist افتخار می کنند که به پایان رسیده است. 75 درصد اغلب، تیمی از HilverdaFlorist از KF Bioplants در هند بازدید می‌کنند، و اوایل این ماه، مدیران، مارک روست و بارت اسنیک، همراه با مارسل استیکلنبرگ (مدیر صادرات هند)، به مدت یک هفته برای بازدید از آزمایشگاه‌های TC KF، مشتریانشان، آمدند. بازار گل در هند و پروژه های ژربرا KF.

همچنین، تلاش های KF برای ترویج گل و گیاه در کشور مورد قدردانی Rost و Geradus قرار گرفت. Jadhav توضیح می دهد: “حمایت از پرورش دهنده ما، درست از انتخاب سایت تا کمک به او برای فروش گل های خود به خریداران قابل اعتماد در بازار، نقطه قوت KF Bioplants است.” ما با پشتیبانی فنی حرفه ای و به موقع خود، نقطه عطفی در صنعت گل و گیاه ایجاد کرده ایم و داستان های موفقیت بزرگی را برای کشاورزان ژربرا در کشور ایجاد کرده ایم. با این حال، از آنجایی که استفاده از گل های شاخه بریده در هند عمدتاً به تزئینات عروسی محدود می شود، اندازه بازار آنطور که باید توسعه در سایر صنایع را مد نظر قرار می داد، بهبود نیافته است.

KF Bioplants همیشه در خط مقدم تضمین بخش گل و گیاه پایدار در کشور بوده است و از این رو ابتکار عمل را برای ایجاد “شورای گل پرورش دهندگان هند” با تامین کنندگان ورودی و کشاورزان همفکر در سال 2020 به عهده گرفت. امروز GFCI فعالانه از این بخش حمایت می کند. کشاورزان با تغییرات اساسی سیاست و نهاده های کیفی.


هیئت در بازار گل. برای بزرگنمایی تصویر اینجا را کلیک کنید

کیشور راجانس (مدیر)، آشیش فادکه (بازاریابی GM)، و سانکت پاندیت (مدیر بازاریابی Sr.) از KF Bioplant، فعالیت های خود را به تیم HilverdaFlorist نشان دادند.

آنها همچنین از تولیدکنندگان KF Bioplants بازدید کردند. آقای Sahebrao Jadhav، آقای Ganpath Rakshe و آقای Ganesh Panmand در منطقه Pune. دیدن کیفیت گل‌ها و پشتیبانی فنی که از KF دریافت می‌کنند، تجربه‌ای غنی برای آنها بود.»


در KF Bioplants


بازدید از پرورش دهندگان ژربرا در پونا. برای بزرگنمایی تصویر اینجا را کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
KF Bioplants
[email protected]
www.kfbioplants.com



منبع