وب سایت افزونه جدید به حل مشکلات آفات و بیماری ها کمک می کند

میلر گفت: «ما مطالبی را که در یک مکان در دسترس نیستند با چنین اطلاعات کاملی جمع آوری می کنیم. ما از مشارکت خود در جامعه گسترده تر که به دنبال داشتن یک سرویس اطلاعاتی بادوام برای برآورده کردن یک نیاز نسبتاً تعریف شده بودند، بسیار سپاسگزاریم. من به آنچه که به دست آورده ایم افتخار می کنم.»

این پروژه توسط وستون میلر، باغبان جامعه OSU Extension که شش سال پیش زمانی که همکاران ابراز علاقه کردند و بودجه ای را برای وب سایت حل مشکلات آفات و علف های هرز ارائه کردند، صاحب توپ شد.

برای ارائه اطلاعات بیشتر، این وب‌سایت دارای پیوندهایی به دیگر منابع OSU Extension و همچنین سایر منابع علمی در سطح دانشگاه است.

برای انجام این کار، کاربران بخش‌هایی در مورد استفاده از آفت‌کش‌های کمتر، ایمنی آفت‌کش‌ها، آفت‌کش‌های ارگانیک و اقدامات پیشگیرانه مانند کاشت در مکان مناسب برای اندازه، نیاز آب، قرار گرفتن در معرض و خاک برای هر گیاه پیدا می‌کنند. میلر گفت: استفاده از معیارهای انتخاب خوب باعث سالم ماندن گیاهان می شود و یک گیاه سالم می تواند از آفات و بیماری ها جلوگیری کند. او افزود، امید این است که مردم کمتر از آفت کش ها استفاده کنند – یا اگر این کار را انجام دهند، به روشی ایمن.

میلر گفت: “ما امیدواریم که مردم، اعم از مدیران املاک دولتی و خصوصی، مدیریت عملی و پیشگیری از آفات را پیدا کنند.” ما می خواهیم مردم از آن برای تصمیم گیری آگاهانه برای باغ ها و فضاهای عمومی خود استفاده کنند.

یک وب‌سایت جدید خدمات توسعه دانشگاه ایالتی اورگان مجموعه‌ای از راه‌حل‌های مبتنی بر علم را برای آفات باغ، علف‌های هرز و مشکلات بیماری در یک مکان آسان برای پیمایش ارائه می‌کند.

محتوای بررسی شده
میلر گفت: “ما برنامه ریزی گسترده ای از جمله مشارکت جامعه، آزمایش کاربر، بازخورد از آژانس ها، سازمان های غیرانتفاعی و بسیاری موارد دیگر انجام دادیم.” ما توانستیم یک متخصص را برای طراحی وب سایت و انجام طراحی گرافیک استخدام کنیم. به تدریج، ما به بهبود آن و ساخت آن ادامه دادیم.»

محتوای بررسی شده در دسته بندی ها با اطلاعات ارائه شده در زیر عکس ها ارائه شده است. با کلیک بر روی عکس به صفحه دیگری می‌روید که اطلاعاتی درباره شناسایی، شباهت‌ها و اطلاعات خاصی در مورد کنترل ارائه می‌دهد. عکس های رنگی و با کیفیت بالا هر موضوع را نشان می دهد.

برای اطلاعات بیشتر:
دانشگاه ایالتی اورگان
www.solvepestproblems.oregonstate.edu



منبع حل مشکلات آفات و علف های هرز به طور خاص بر روی شمال غربی اقیانوس آرام متمرکز است و رویکردهای کم خطر را در اولویت قرار می دهد. بر اساس بازخورد، میلر آفات خانگی، گیاهان مهاجم، ایمنی آفت‌کش‌ها و گرده‌افشان‌ها و همچنین آفات و بیماری‌ها را ترکیب کرد.

علف های هرز – از هر دو طرف آبشار و از سراسر ایالت – مورد توجه قرار می گیرند. به عنوان مثال می توان به چمن تقلب در شرق و غرب اورگان اشاره کرد. چمن پامپاس در ساحل؛ و بهشت ​​درختی، گونه ای نگران کننده در سراسر ایالت. این وب سایت شامل راهنماهایی در مورد نحوه مدیریت مناظر بدون آفت کش ها یا علف کش ها و 20 صفحه راهنمای ایمنی آفت کش ها است.

پس از گردآوری منابع برنامه افزودنی از منابعی مانند کتابچه راهنمای مدیریت آفات شمال غربی اقیانوس آرام، مدخل ها توسط میلر با کمک Signe Danler، مربی باغبانی آنلاین OSU Extension Master Gardener و سایر کارشناسان OSU نوشته می شود. این محتوا توسط گروه باغبانی OSU در کالج علوم کشاورزی مورد بررسی قرار گرفته است. میلر محتوا را ویرایش می کند و آن را در وب سایت ارسال می کند. مطالب بیشتری در آینده اضافه خواهد شد.

سهامداران ما – مترو، منطقه حفاظت از خاک و آب Multnomah شرق و غرب، و شهر Gresham – OSU را برای ایجاد یک منبع مدیریت آفات کاربر پسند برای عموم به چالش کشیدند. میلر گفت، بخشی از کار من این بود که منابعی را که Extension در اختیار دارد، بشناسم و آنها را در یک مکان جمع کنم.