وزارت کشاورزی ایالات متحده گواهینامه تأسیسات را برای پروتکل بهداشتی برای تولید برش شمعدانی اعلام می کند

اگر مایل به برنامه ریزی برای بازدید از گواهینامه هستید، لطفا مکاتبات رسمی را از طریق سازمان ملی حفظ نباتات کشور صادرکننده به APHIS تا 15 اکتبر 2022 ارسال کنید. [email protected]).



منبع خدمات بازرسی سلامت حیوانات و گیاهان USDA (APHIS) بازدیدهای سالانه گواهینامه را برای تأسیسات گلخانه ای فراساحلی که مایل به صادرات گونه Pelargonium هستند، انجام خواهد داد. قلمه های گیاهی بدون ریشه به عنوان بخشی از پروتکل حداقل بهداشتی برای تولید قلمه شمعدانی دریایی. Pelargonium sp. ارسال شده از کشورهایی که Ralstonia solanacearum race 3 biovar 2 وجود دارد باید از تاسیسات مورد تایید APHIS تحت این پروتکل صادر شود. تسهیلات علاقه مند باید حداقل استانداردهای برنامه را برای ساخت گلخانه، امنیت، تولید و بهداشت، مدیریت آفات، آموزش و ثبت سوابق داشته باشند. در طول بازدید از صدور گواهینامه، APHIS تأیید می کند که تأسیسات دریایی مطابق با الزامات پروتکل یا فراتر از آن است.

برای اطلاعات بیشتر:
وزارت کشاورزی آمریکا
2791 202 720 1+
[email protected]
www.usda.gov

APHIS حداقل پروتکل‌های بهداشتی را برای تأسیسات گلخانه‌های فراساحلی ایجاد کرد تا Ralstonia solanacearum race 3 biovars 2 را خارج از ایالات متحده نگه دارد. قانون حفاظت از بیوتروریسم کشاورزی وزارت کشاورزی ایالات متحده در سال 2002، نژاد R. solanacearum نژاد 3 biovars 2 را به عنوان یک عامل انتخابی فهرست می کند زیرا می تواند تهدیدی جدی برای سلامت گیاه باشد. باعث پوسیدگی قهوه ای در سیب زمینی، پژمردگی جنوبی شمعدانی و پژمردگی باکتریایی گوجه فرنگی و بادمجان می شود. عامل بیماری زا می تواند از طریق خاک و آب آلوده منتقل شود. افراد و تجهیزات می توانند خاک و آب آلوده را بین مکان های رشد جابجا کنند. همچنین می تواند در صورت جابجایی گیاهان، غده ها یا قلمه های آلوده پخش شود. با حصول اطمینان از اینکه تمام دریایی Pelargonium sp. تاسیسات حداقل استانداردهای ساخت گلخانه، بهداشت، تولید و مدیریت آفات را برآورده می کنند یا از آنها فراتر می روند.

APHIS در نظر دارد در زمان اوج برداشت، بازدیدهای فیزیکی خود را از کلیه تأسیسات دریایی علاقه مند بازدید و تأیید کند، و بازدیدها را قبل از 1 مارس 2023 تکمیل کند، تا در طول فصل 2022-2023، حمل و نقل تسهیلات را تأیید کند. تسهیلات مشارکت‌کننده باید تمام هزینه‌های این بازدیدها از جمله سفر، حقوق، مزایا و اضافه کاری را پوشش دهد. تسهیلات این وجوه را از طریق یک صندوق امانی که از طریق یک قرارداد خدمات تعاونی امضا شده ایجاد شده است، تامین می کند.