پایداری مگاترند در دنیای کریسمس

نوآوری به عنوان یک چشم انداز: Lehner Wolle محصولات 100٪ سالم و با کیفیت پایدار ساخته شده از پشم گوسفند بکر را ارائه می دهد که عملکرد و مزیت را به روشی منحصر به فرد ترکیب می کند. عکس: Messe Frankfurt/Pietro Sutera

در طول سال، جستجوی آنلاین غرفه‌داران به بازدیدکنندگان تجاری این فرصت را می‌دهد تا تامین‌کنندگان را بر اساس موضوعات مورد علاقه خاص مانند “سبک اخلاقی توسط دنیای کریسمس” فیلتر کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
دنیای کریسمس
www.christmasworld.messefrankfurt.com



منبع

Ethical Style Spot هم برای غرفه‌داران و هم بازدیدکنندگان الهام‌بخشی ارزشمند برای محل فروش فراهم می‌کند و بر پایداری تمرکز می‌کند. عکس: Messe Frankfurt/Pietro Sutera

علاوه بر صنایع دستی، مواد طبیعی مانند پشم گوسفند نیز در راه است. رهبر بازار اتریش Lehner Wolle با نام تجاری Style-I تزیینات طبیعی با کیفیت بالا برای گل‌فروشی ایجاد می‌کند. نوربرت هگنبارت، مدیر فروش Gebr، گزارش می دهد که شمع موم آزمایش شده و آزمایش شده نیز در حال بازگشت است: “شمع های موم زنبور عسل دوباره به طور فزاینده ای مورد تقاضا هستند، همچنین از سوی مخاطبان جوان تر.” Steinhart Wachswarenfabrik. شما به وضوح می بینید که مردم بیشتر به موضوع محیط زیست و تهدید ناشی از آن برای زنبورها توجه دارند.

زیبایی پایدار – خطوط تولید Bolislife و PaperMade از Nastrificio Angelo Bolis. عکس: Messe Frankfurt/Pietro Sutera

در سال 2023، در مجموع 41 غرفه‌دار این برچسب را توسط هیئت داوران مستقل از کارشناسان دریافت کردند. شرکت‌هایی مانند Duni، Goldina، Lehner Wolle، Krinner، Peha Sneek، Hans Helmut Nitsche، Nastrificio Angelo Bolis، Steinart Kerzen و Vers Deko در حال حاضر حضور دارند. از سوی دیگر، برای اولین بار یک Ethical Style Spot وجود داشت که بر موضوع پایداری در سایت متمرکز بود. به عنوان بخشی از این ارائه ویژه، بازدیدکنندگان تجاری جزیره ای مضمون با محصولات غرفه دار به ویژه پایدار پیدا کردند. آیا روبان های هدیه ساخته شده از پنبه ارگانیک، شمع های گیاهی، پایه درخت کریسمس ساخته شده از پلاستیک بازیافتی، یا تزئینات سبک برای مراکز شهر از نیشکر زیست تخریب پذیر: این شرکت ها روی موضوع پایداری در سطوح مختلف کار می کنند. به عنوان مثال، Inge Glas در سال 2022 به بسته بندی سازگار با محیط زیست ساخته شده از مقوای بازیافتی روی آورده است که در حال حاضر 80 درصد از PVC صرفه جویی می کند. از طریق نسخه های ویژه، این شرکت از پروژه های مختلف زیست محیطی مانند Bergwald Projekt (پروژه جنگل کوهستانی) با کره زمین یا توپ دریایی برای پروژه Manaia پشتیبانی می کند.

ترندهای جهان کریسمس 2023+: طبیعت به عنوان یک منبع عالی الهام
منطقه روند Christmasworld Trends 23+، که توسط دفتر روند Bora.Herke.Palmisano برگزار شد، در کریسمس ورلد جمعیت زیادی را جذب کرد. موضوع پایداری نیز با تزئینات طبیعی و پایدار مورد توجه قرار گرفت. آرامبخش طبیعت_مراقب + دلپذیر، سرزندگی محصولی آرام را در مینیمالیسم نزدیک به طبیعت باز می کند. این طرح‌ها پیوندی پر جنب و جوش با طبیعت را نشان می‌دهند و حول چرخه‌های زندگی و گذرا، خلاقیت و تفکر پایدار می‌چرخند.

جنبه های مختلف پایداری در نمایشگاه تجاری پیشرو جهان برای تزئینات فصلی و جشن امسال مورد توجه قرار گرفت. Eva Olbrich، مدیر Christmasworld و Creativeworld می گوید: “Christmasworld 2023 به طور قابل توجهی نشان داده است: علاقه به راه حل های پایدار به وضوح در حال افزایش است – و نیاز به اطلاعات نیز افزایش می یابد. ما می خواهیم به ترویج پایداری به عنوان یک موضوع آینده نگر در سال های آینده ادامه دهیم.” .

Christmasworld به طور همزمان با Ambiente و Creativeworld در مرکز نمایشگاه فرانکفورت برگزار می شود:

  • Christmasworld/Ambiente: 26 تا 30 ژانویه 2024
  • Creativeworld: 27 تا 30 ژانویه 2024

حتی وقتی نوبت به بسته بندی خلاقانه هدیه می رسد، نیازی به چشم پوشی از پایداری نیست. به عنوان مثال، تولید کننده ایتالیایی Nastrificio Angelo Bolis، انواع روبان، کمان، و کاغذهای ساخته شده از مواد کمپوست پذیر با تاییدیه TÜV را در خطوط Bolislife و PaperMade خود ارائه می دهد. این واقعیت که آنها با طرح‌ها و رنگ‌های کنونی خود کاملاً در چندین روند قرار می‌گیرند، آنها را برای یک جامعه آگاه از محیط زیست جذاب‌تر می‌کند.

الهام بخش پایدار برای POS: Ethical Style توسط Christmasworld
Ethical Style منتخبی از غرفه داران با محصولات با ارزش اخلاقی یا زیست محیطی را فهرست می کند و به خریداران جهت گیری قابل اعتماد را از طریق برچسب زدن جداگانه غرفه داران منتخب در غرفه داران و جستجوی محصول و در محل در غرفه های نمایشگاه ارائه می دهد.