“پایداری همچنین افزایش عمر گلخانه ها است”

برای اطلاعات بیشتر:
آلومات زیمن
هانددرلند 32
2676 LS Maasdijk (هلند)
تلفن: 174518155 (0) +31
www.alumatzeeman.com
[email protected]



منبع

او می افزاید: «پایداری بخشی جدایی ناپذیر از فلسفه کسب و کار ما است. “ما در تلاش هستیم تا به شرکای خود در زمینه ساخت گلخانه محصولات و راه حل هایی با کیفیت بالا ارائه دهیم که آنها را قادر می سازد تا به طور کارآمد و پایدار بسازند و بازسازی کنند.”

پروژه های پایدار با ردپای زیست محیطی کوچکتر
مارتن ون هاگن، مدیر فروش در Alumat Zeeman می گوید: «با طیف گسترده ای از غربالگری کارآمد انرژی و سیستم های تهویه هوشمند، و همچنین مصالح ساختمانی پایدار، به سازندگان گلخانه کمک می کنیم تا به پروژه های پایدار با ردپای محیطی کوچکتر دست یابند. ما می‌دانیم که پایداری نه تنها به کاهش تأثیر، بلکه در مورد افزایش عمر گلخانه‌ها نیز مربوط می‌شود.»

فروشگاه اینترنتی
Alumat Zeeman با گستره ای از بیش از 3000 محصول، راه حل هایی را برای نگهداری گلخانه ها در بهترین شرایط و افزایش طول عمر آنها ارائه می دهد. به لطف یک فروشگاه اینترنتی، مشتریان می توانند به راحتی قطعات بازسازی و ساخت جدید گلخانه ها را با زمان تحویل کوتاه سفارش دهند. مارتن می گوید: «ما برای راحتی و سرعت برای مشتریان خود تلاش می کنیم. “فروشگاه اینترنتی ما یک راه آسان و کارآمد برای سفارش محصولات با کیفیت بالا ارائه می دهد. برای مشتریانی که هنوز یک حساب آنلاین ندارند، کارکنان ما در طول GreenTech آماده هستند تا شخصا به آنها کمک کنند تا یک حساب کاربری ایجاد کنند.”

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین پیشرفت ها و فرصت ها در باغبانی پایدار، Alumat Zeeman از علاقه مندان دعوت می کند تا از غرفه آن در طول رویداد بین المللی باغبانی GreenTech بازدید کنند. از 13 تا 15 ژوئن، تیم Alumat Zeeman در غرفه گروه BOAL (#01.220) در آمستردام رای حضور خواهد داشت.

Alumat Zeeman به همراه شرکای گلخانه ای خود متعهد به ساختن آینده ای پایدار برای باغبانی گلخانه ای است. بنابراین بیایید و در طول GreenTech با تیم ملاقات کنید و دریابید که آنها چگونه با سازندگان گلخانه در پروژه های پیشگام و دنیای سبزتر کار می کنند.

در تلاش برای آینده ای سبزتر، ساخت و ساز پایدار گلخانه نقش مهمی ایفا می کند. Alumat Zeeman، تامین کننده سیستم ها و لوازم جانبی مرتبط با گلخانه، اقداماتی را برای به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی و تضمین پایداری طولانی مدت انجام می دهد.

با تیم GreenTech 2023@ آشنا شوید
GreenTech فرصتی برای ملاقات حضوری با تیم Alumat Zeeman ارائه می دهد. متخصصانی مانند Michael Steentjes و Gijs Solleveld برای مشاوره در مورد چگونگی ایجاد شرایط رشد بهینه با سیستم‌های غربالگری و تهویه با انرژی کارآمد در دسترس خواهند بود. آنها همچنین خوشحال خواهند شد که در مورد امکانات در زمینه پردازش لوله، سیم و ورق فلز به شما اطلاعات بیشتری بدهند.