پاییز هنوز بهترین زمان برای حفاری آب های زیرزمینی است

رونق درخواست‌ها به طور قطع اتفاق می‌افتد، همانطور که به‌ویژه امسال اتفاق افتاد، در نوبت بهار و تابستان، دقیقاً زمانی که مزارع برای آبیاری محصولات تحت تنش گرما تلاش می‌کنند. تحقیقات فناوری با پهپادها و عملیات حفاری بعدی را می‌توان در هر مکانی انجام داد زمان، اما پاییز قطعا بهترین زمان است، زیرا سفره های زیرزمینی در سطوح پایین تری قرار دارند، به طوری که همه عملیات تسهیل می شود.

اگر در پاییز سفره‌ای با ظرفیت آب محدود پیدا کنیم، به این معنی است که فقط در ماه‌های سردتر و پرباران‌تر سال می‌تواند پر شود، بنابراین به کشاورز اجازه می‌دهد در مواقعی آب مناسبی داشته باشد. در طول دوره‌های خشک‌تر، تجهیزات ما منبع آب را پیدا نمی‌کنند، بلکه لایه‌ای از خاک قابل نفوذ را پیدا می‌کنند که معمولاً از شن یا ماسه ساخته شده است، که به ما امکان می‌دهد بگوییم آیا منطقه اسکن‌شده و تجزیه‌وتحلیل‌شده می‌تواند آب را در خود جای دهد یا خیر. میزان موفقیت ما بسته به پس از آن در این منطقه، خاک سرریز شده، و تجزیه و تحلیل ژئوفیزیک قبلی، از 80 تا 95 درصد متغیر است. تقاضا، در این زمان، همچنان بالاست و نه تنها ایتالیا، بلکه حتی سایر قاره‌ها، مانند آفریقا و آمریکای جنوبی را نیز در بر می‌گیرد.

اما بهترین زمان برای جستجوی آب و اقدام به حفاری زمین چه زمانی است؟ ما از Vincenzo Orso، خلبان HydroHunter، شرکتی که اکتشاف آب زیرزمینی را با استفاده از سیستم‌های هواپیمای خلبانی از راه دور نوآورانه با بال ثابت و چند روتور انجام می‌دهد، پرسیدیم.

Vincenzo Orso، در مرحله آماده سازی تجهیزات برای اسکن هوایی زیرسطحی.

با این حال، شرکت هایی که فرصت دارند یک چاه در زمین خود داشته باشند، باید با افزایش قیمت انرژی دست و پنجه نرم کنند، که باعث می شود برداشت آب از زیرزمین بسیار گران باشد. با این حال، ارسو در این مورد تصریح کرد که; چاه به مصرف برق زیادی نیاز دارد، اما خوشبختانه چندین راه حل پایدار در بازار وجود دارد. با یک سیستم پانل فتوولتائیک 1 کیلووات در ساعت یا یک پره کوچک توربین بادی، می توانید به راحتی انرژی مورد نیاز برای کارکرد پمپ ها را پوشش دهید. “

برای اطلاعات بیشتر:
Hydro Hunter Italia
گروستو – ایتالیا
+39 3510012837
[email protected]
hydrohunter.com



منبع اگرچه در اواسط پاییز هستیم، اما وضعیت اضطراری خشکسالی همچنان برای چندین سرزمین ایتالیا، به ویژه مناطق شمالی، نگران کننده است. این بحرانی است که به نظر می رسد به لطف چاه های آرتزین که امسال با حفاری های جدید بسیار علاقه زیادی به آن وجود داشت، از بین رفته است.