پرورش دهنده و بسته بندی گل نرگس برای تعالی کشاورزی پایدار شناخته شده است

برای اطلاعات بیشتر:
مزارع وارفل
varfell.squarespace.com



منبع

ویکی رابینسون، مدیر فنی LEAF، با استقبال از مزارع Varfell به عنوان یک مزرعه نمایشی LEAF، گفت: “ما بسیار خوشحالیم که از مزارع Varfell به عنوان اولین مزرعه نمایش گل شاخه بریده LEAF استقبال می کنیم، زیرا ما وارد یک دوره جدید هیجان انگیز می شویم و به دنبال تقویت وسعت بخش ها هستیم. شبکه LEAF کاملاً حیاتی است که ما با کسب و کارهای پیشرو ارتباط برقرار کنیم تا بهترین شیوه ها و تفکر را به سمت تکنیک های رشد پایدارتر و احیاکننده در طیف وسیعی از بخش های کشاورزی ارتقا دهیم.”

سیمون گاردنر، مدیر مزارع در فارمز وارفل، افزود: “ما از فرصت‌هایی که این مشارکت برای پیشبرد بیشتر رویکردهای مثبت اقلیمی در بخش ما ارائه می‌دهد، بسیار هیجان‌زده هستیم. بودن یک مزرعه نمایشی LEAF به بهبود درک چیزهای بیشتر کمک می‌کند. کشاورزی احیا کننده به نظر می رسد در عمل و اینکه چگونه همه عناصر یک سیستم در حال رشد با هم به روشی جامع کار می کنند تا نه تنها پایداری زیست محیطی، بلکه اجتماعی و اقتصادی را نیز بهینه کنند.”

این مزرعه همچنین در خط مقدم نوآوری رانندگی قرار دارد و از آخرین فناوری اتوماسیون، مانند درجه های نوری، GPS، هواپیماهای بدون سرنشین، تصاویر ماهواره ای، رادار و لیدار برای افزایش کارایی در سراسر تجارت استفاده می کند.

راه اندازی امروز زمانی انجام می شود که ما به پایان پروژه آینده کشاورزی Penwith Landscape Partnership می رسیم که با کشاورزان برای حمایت از مشاغل مزرعه ای که به چشم انداز، میراث و تنوع زیستی Penwith حساس هستند، همکاری می کند. این پروژه از تعدادی از تولیدکنندگان در منطقه حمایت کرده است تا گواهینامه LEAF Marque را دریافت کنند و برای ترویج شیوه های کشاورزی که پایدار و مساعد برای حفاظت و تقویت خاک هستند، کار کرده است. و حفاظت و حفاظت از میراث طبیعی، ساخته شده و فرهنگی منطقه Penwith.

وارفل با تمرکز بر روی شیوه‌های کشاورزی احیاکننده‌تر، مبتنی بر این باور که “آنچه برای طبیعت بهتر است برای سودآوری بهتر است”، نمونه‌ای از تکنیک‌های مبتنی بر طبیعت است که از طریق اصول مدیریت مزرعه یکپارچه (IFM) ارائه می‌شود. پس از سرمایه گذاری قابل توجه در دهه گذشته، سلامت خاک و گیاه را بهبود بخشیده، فرسایش و رواناب را کاهش داده و همچنین هزینه های ورودی را به حداقل رسانده است. چرخش متنوع، از جمله عناصر کشت پوششی که با دقت طراحی شده اند تا سلامت خاک را افزایش دهند. کشاورزی ترافیک کنترل شده برای به حداقل رساندن فشردگی خاک. کاهش خاکورزی برای ترویج میکروب های مفید و همه بخشی از رویکرد احیا کننده مزرعه است.

مزارع Varfell به‌عنوان مزرعه نمایشی LEAF به‌عنوان مزرعه نمایشی LEAF به‌عنوان به رسمیت شناختن شیوه‌های کشاورزی پایدار پیشرفته‌اش راه‌اندازی کرده است. وارفل که در لانگ راک، پنزنس، در امتداد سواحل تماشایی کورنیش مستقر است، همچنین یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کشاورزی بریتانیا است که برای خرده‌فروش‌های متعددی از جمله M&S، Waitrose، Tesco، Sainsburys، B&Q و صادرات به اروپا، گل و لامپ عرضه می‌کند. علاوه بر گل نرگس، بیش از 1 میلیون ساقه آگاپانتوس و گل صد تومانی نیز در این تجارت رشد می کند. این مزرعه از سال 2012 گواهینامه LEAF Marque را دریافت کرده است.

به عنوان یک مزرعه نمایشی LEAF، وارفل به عنوان یک مرکز مهم محلی و ملی برای نمایش، یادگیری و تبادل دانش عمل خواهد کرد. علاوه بر میزبانی از بازدید برای سایر پرورش دهندگان، یک “کلاس درس زنده” برای طیف گسترده ای از گروه های اجتماعی ارائه می دهد تا شیوه های یکپارچه تر و مثبت اقلیمی را در عمل مشاهده کنند.

“مزرعه‌های Varfell با سرعت بخشیدن به کشاورزی پایدار و احیاکننده در صنعت گل‌های شاخه بریده، راه را در آنچه می‌توان به دست آورد، رهبری می‌کند. کاری که در اینجا انجام می‌شود، تعهد همه افراد درگیر در سراسر تجارت، تخصص و اطلاعات مهمی را در این زمینه به ارمغان خواهد آورد. نقش و توسعه مدیریت یکپارچه مزرعه در این بخش.”