پرورش دهندگان در قلب – مونتانا لیزیانتوس

چگونه شروع شد
فرانک ون هولست رویایی داشت: او می خواست مهد کودک خود را راه اندازی کند. او که انگشتان سبز را از پدر و مادرش به ارث برده بود، پس از اتمام تحصیلاتش در مدرسه عالی کشاورزی و باغبانی، پاهایش را خیس کرد و در کار تجارت و مشاوره به دیگران به عنوان مشاور زراعت مشغول شد. سپس تصمیم گرفت که می خواهد مهد کودک خود را راه اندازی کند. ترجیحا نه تنها، بلکه با شریک زندگی. و چنین شد که او یکی را در یک بانوی جوان لذت بخش و خودجوش از یک خانواده پرورش دهندگان پیدا کرد که – به گفته پدر فرانک – “دست های طلایی” دارد: کورین ون دن برگ. معلوم شد که او عشق زندگی اوست. و همه چیز اینگونه شروع شد.

کورین و فرانک ون هولست در قلب خود پرورش دهندگان هستند: رشد علاقه آنهاست.



منبع

آن‌ها «مونتانا» را به عنوان نام تجارت خود انتخاب کردند: مونتانا ترجمه‌ای از کلمه «برگ» (نام دخترانه کورین) است، اما با احساسی کمی مجلل‌تر، درست مانند لیزیانتوس. در سال 1991، آنها شروع به رشد لیزیانتوس بر روی پشم سنگ کردند و درست در انتهای آن پریدند! با این حال، ریشه های حساس گیاه برای این روش کشت به اندازه کافی قوی نبودند. لیزیانتوس در خاک لومی حاصلخیز که مهدکودک به اندازه کافی خوش شانس بود عملکرد بهتری داشت. پس از 7.5 سال، ساخت و ساز جدید در حال انجام بود. 7.5 سال بعد، زمین از یکی از همسایگان خریداری شد و شرکت سطح زیرکشت خود را دو برابر کرد. لیزیانتوس دو گل نیز در مجموعه گنجانده شد.

برای اطلاعات بیشتر:
نووی فلورا
www.noviflora.com

خلاقانه
در حدود سال 2000، زمانی که همه هنوز در حال رشد واریته های اولیه لیزیانتوس بودند، مونتانا گونه جدیدی را کشف کرد: Rosita. فرانک دیوانه‌وار عاشق گل زیبا و سفت رزیتا به شکل گل رز و جوانه‌های آن شد: مانند دسته‌های خامه زده شده به زیبایی که به زیبایی باز می‌شوند. در رزیتا، آنها آینده جدیدی را برای لیزیانتوس متصور شدند. و حق داشتند. تنها پس از چند سال، به لطف ماندگاری طولانی و مقاومت بالای گونه Rosita، تصویر لیزیانتوس بسیار بهبود یافته بود. تعداد فروش در خارج از کشور افزایش یافته است و این فقط می تواند یک معنی داشته باشد: دنیا زیر پای رزیتا است.

مونتانا لیزیانتوس بیش از 30 سال است که در پرورش گل های شاخه بریده لیزیانتوس تخصص دارد. در آن زمان، این گل Eustoma نامیده می شد. این مهد کودک در تمام طول سال تولید می کند و در حومه Poeldijk، در قلب منطقه باغبانی گلخانه ای وستلند هلند واقع شده است.